Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قم با اهداء لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هم‌زمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اهداء لوح تقدیری از خدمات و تلاش‌های انجام‌شده در دوره فعلی فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، از مدیرکل، کارکنان و فعالان آن تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به این شرح است:

برادر ارجمند، جناب آقای مهدی کلانترزاده

در عصر جدید، جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل‌تصور نیست و حوزه روابط عمومی که به‌عنوان حلقه واسط بین مردم و مدیریت شهری ایفاء نقش می‌کند موظف است با نوآوری و مجهز بودن به داشتن ایده‌های مؤثر و جذاب، نسبت به انعکاس خدمات، شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی اقدام نماید.

بدیهی است این مهم، جایگاه روابط عمومی را به‌عنوان چشم بینای خانواده مدیریت شهری که با عملکرد خود بخش عظیمی از موفقیت شهرداری قم در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی تحت تأثیر قرار داده، تبیین می‌نماید.

ازاین‌روی و به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تبریک این روز فرخنده، این لوح، جهت تقدیر از زحمات حضرت‌عالی و کلیه همکاران آن حوزه تقدیم می‌گردد.

از خداوند منان برایتان گام‌هایی قرین پویایی و موفقیت در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آرزو دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی روابط عمومی شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد

عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، بشار الاسد امروز یکشنبه عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

روابط دو جانبه وراهکارهای توسعه آن در راستای نفع دو کشور و دو ملت برادر و آماده سازی ها و تلاش های پادشاهی بحرین برای موفقیت اجلاس عربی ماه آینده علاوه بر مهمترین مواضیع دستور کار اجلاس در راستای منافع عربی مشترک و یکپارچگی تلاش ها برای مقابله با چالش های کنونی در این دیدار بررسی شد.

رئیس جمهور سویه بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس