Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد استقلال دچار سکته تاکتیکی شده و کلاً بعد از دیدار‌های آسیایی از شرایط آرمانی دور است

ستار همدانی صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، ستار همدانی در خصوص برتری دو بر یک استقلال مقابل ذوب‌ آهن گفت:

بازی را کامل ندیدم، اما خلاصه آن را دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال دچار سکته تاکتیکی شده و کلاً بعد از دیدار‌های آسیایی از شرایط آرمانی دور شده است و زمان می‌برد تا شرایط بهتر شود. باید از نظر روحی و روانی روی تیم کار شود که دوباره به شرایط مطلوب برسند.

او افزود:

تکلیف استقلال در لیگ مشخص شده و عملاً دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ نداریم بنابراین بهتر است که در جام حذفی تمرکز کنیم و آن را از دست ندهیم و به رقابت‌های آسیایی راه پیدا کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با اسناد منتشر شده در خصوص کمک مالی بلاعوض ۳۰ میلیاردی مخابرات به پرسپولیس عنوان کرد:

در واقع همراه اول به پرسپولیس کمک کرده است. صدری از مخابرات آمد و رئیس هیئت مدیره پرسپولیس شد، شاید این یکی از آن چیز‌هایی است که اتفاق افتاده است و موارد مختلف دیگری هم هست.

همدانی تصریح کرد:

به نظر من هیچ اشکالی ندارد، اما این حق استقلال هم هست که این مبلغ را به آن‌ها هم اختصاص دهند تا عدالت برقرار شود. این اتفاقات بین هواداران تفرقه ایجاد می‌کند و آن‌ها را رو در روی هم قرار می‌دهد. مسئله کمک به پرسپولیس نیست، بلکه تبعیض و ایجاد تنش در جامعه است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:

صدری و آذری جهرمی باید به همنوعان خود به صورت یکسان نگاه کنند، علاقه مندی به یک تیم خاص اشکالی ندارد حق طبیعی هر انسانی است، اما در جایگاه حقوقی فکر می‌کنم هیچ وقت نتوان آن را آشکار کرد. آن‌ها نباید برای به دست آوردن دلِ یکی، دلِ دیگری را بشکنند؛ این دور از شأن و شخصیت و منزلت مسئولی است که در جایگاهی قرار گرفته است.

او در واکنش به لغو قانون منع بکارگیری مربی و بازیکن خارجی در فصل آینده عنوان کرد:

متأسفانه بدون مطالعه مصوبه‌ای را قانون می‌کنند و بعد دوباره همان را نقض می‌کنند؛ این نشان می‌دهند که مدیران ما مدیران شایسته و با برنامه‌ای نیستند. مربیان خارجی با توجه به اینکه اطلاعات روز دنیا را دارند می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند.

همدانی در خصوص مصوبه هیئت مدیره استقلال برای برکناری فریادشیران گفت:

با تمام احترامی که برای فریادشیران قائل هستیم، اما فکر می‌کنم در پیشکسوتان استقلال افراد توانمندی داریم که خیلی اصلح‌تر و با ظرفیت و پتانسیل بالاتر از فریادشیران هستند. انتخاب‌ها شایسته سالارانه نیست و از روی ارتباطات شکل گرفته و همه این‌ها به استقلال صدمه می‌زند. در گذشته کسانی مثل حاجیلو و روشن و... داشتیم؛ الان هم افرادی را داریم که جوان و تحصیلکرده و به روز هستند و می‌توانند به آکادمی ما کمک کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد:

درست است که مشکلات سخت افزاری داریم، اما با برنامه‌ریزی خوب و مدون می‌شود شرایط خوبی را رقم زد. ما در طول این چند سال تغییرات زیادی در هیئت مدیره، مربی، بازیکنان و... داشته‌ایم که به نظرم این به رئیس مجمع برمی گردد که به هر حال وی انتخاب‌هایش غلط بوده است؛ ایراد از سرچشمه است، دنبال موضوعات دیگر نباشیم.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی محمدرضا مهدوی در طرفداری: کتت را باز کنی، گنده نمی شوی؛ فوتبالت را قوی کن علی دایی: ناصر حجازی بیشترین تاثیر را در فوتبال من داشت استقلال تهران با پیراهن قرمز در یک بازی رسمی افزایش شدید فروش پیراهن های تیم ملی فرانسه پس از بازگشت کریم بنزما ممفیس دیپای به انتقال آزاد به بارسلونا نزدیک شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود