Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه استان مرکزی ۸۰ ویژه برنامه در سوم خرداد اجرا می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی عصر امروز در نشست بزرگداشت سوم خرداد در ستاد فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ایام سوم خرداد اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از مقاطع مهم و حساس دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه مردم در کنار رزمندگان توانستند حماسه بزرگی خلق کنند و امروز وظیفه داریم این حماسه بزرگ را به شکل درستی برای نسل جوان بازخوانی و تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فتح خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در تاریخ به ثبت رسیده چراکه این واقعه مهم نماد و تبلور صف آرایی سازمان یافته در مقابل تهاجم قدرت های استکباری و استعماری علیه نظام اسلامی بود و رزمندگان در این نبرد توانستند افتخارات بزرگی کسب کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از برجسته ترین جلوه های نصرت خداوند را به وضوح مشاهده کردند و نشان دادند در مقابل با تهدیدات و توطیه های دشمنان هوشمندانه ایستاده اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول 42 سال گذشته همواره با حماسه هایی که در عرصه های مختلف رقم زده پیوسته فتح خرمشهرهای زیادی را در تاریخ به اثبات رسانده و امروز نیازمند فتح خرمشهرها در عرصه های اقتصادی و فرهنگی در برابر تهاجمات و تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: سپاه روح الله استان مرکزی در ایام سالروز آزاد سازی خرمشهر در قالب ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت بیش از 80 عنوان برنامه در سطح استان انجام خواهد داد که رویکرد برنامه های سپاه در سوم خرداد ماه امسال خدمت رسانی به مردم در قالب افتتاح پروژه ها و نهضت کمک مومنانه است که توسط پایگاه های بسیج انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه های فرهنگی همچون مسابقه کتابخوانی، یادواره های شهدا و آبروی محله ها ،تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، تکریم خانواده شهدای عملیات، تقدیراز مدافعان سلامت از دیگر برنامه های مهم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: یکی از مهمترین درس های عملیات بیت المقدس وحدت و انسجام نیروهای مسلح برای رسیدن به فتوحات بزرگ است که خوشبختانه امروز به برکت وجود فرماندهان انقلابی و مجاهد در سطح استان از این نعمت بزرگ برخوردار هستیم.

برنامه‌های گرامی‌داشت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد مجازی برگزار می‌شودمحوریت برنامه‌های سوم خرداد در استان مرکزی خدمت‌رسانی به مناطق محروم است

برگزاری 11 عنوان برنامه در روز سوم و چهارم خرداد

"سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر مظهر خوباوری ملی و شناخت توانایی های داخلی است که ملت ایران و رزمندگان اسلام توانستند با اتکا به توانایی ها و ظرفیت های خودشان پیروزی بزرگ را کسب کنند.

وی افزود: سالروز آزادی خرمشهر به ما درس می دهد که با تکیه بر هدایت های ولایت فقیه و استفاده از توانمندی های داخلی و خصوصا استعدادهای جوانان می توانیم پیروزی های بزرگ به دست آوریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: فتح خرمشهر نتیجه اعتماد به نصرت الهی و کارآمدی مدیریت انقلابی و روحیه جهادی است و این پیروزی خودباوری ملی را به اوج خود رساند و ملت ایران را در دنیا سربلند کرد.

کریمی ادامه داد: در راستای گرامیداشت ایام الله فتح خرمشهر بیش از 200 عنوان برنامه در سطح استان مرکزی با مشارکت دستگاه ها و نهادها پیش بینی شده که با شعار "ما مقتدریم" اجرا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: 11 عنوان برنامه در روز سوم خرداد به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز چهارم خرداد روز دزفول، روز مقاومت و پایداری در سطح استان برگزار می شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: همایش وحدت و مودت نیروهای مسلح مهمترین برنامه سوم خرداد است که امسال به جهت شیوع بیماری کرونا به شکل محدود و در فضای باز برگزار خواهد شد چراکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی یک اصل مهم است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: همچنین رژه حماسی موتورسواران نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد ماه برگزار می شود که از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی شروع و به گلباران گلزار مطهر شهدای اراک ختم خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: مهمترین رویکردی که امسال در برنامه های سوم خرداد روی آن هدف گذاری شده رویکرد خلاق، مبتکرانه، اثرگذار و فناورانه به ویژه در حوزه فضای مجازی است که برنامه ها باید خروجی و نتایج موثر به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه روح الله استان مرکزی آزادسازی خرمشهر عنوان برنامه سطح استان فتح خرمشهر برنامه ها دفاع مقدس ملت ایران سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش‌آفرین باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران اظهار داشت: افتخار آفرینی های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف محصول مجاهدت ها، روحیه ولایتمداری، انقلابی‌، جهادی و خادمانه پاسداران و بسیجیان و صبر و شکیبایی خانواده های آنها و حمایت های ملت بزرگ ایران از این نهاد مقدس است که توانسته دشمنان را در عرصه های مختلف شکست دهد به طوری که پاسداران انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته در همه عرصه های پاسداری و خدمت به مردم اولین نفر وارد صحنه می‌شوند و آخرین نفر از میدان خارج می شوند و این به برکت ایمان و اعتقاد راسخ نهاد مقدس سپاه به خداوند و نصرت های الهی است.

وی افزود: هویت سپاه انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است و نقش آفرینی های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده و نقش آفرینی های حماسی و مجاهدانه سپاه پاسداران در عرصه های مختلف همواره برای ملت ایران امید آفرین، آرامش بخش، غرور انگیز و برای دوستداران انقلاب ظرفیت ساز برای مقابله با تهدیدات بوده که نمونه این مهم در تشکیل جبهه مقاومت با تاسی از اندیشه های امامین انقلاب و تدبیر و هوشمندی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که برای جهان اسلام امت سازی کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اقتدار و قدرت کشور در عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند و به فضل الهی و دعای خیر شهدای بزرگ مقاومت این عملیات تاثیرات راهبردی را بحمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های مهم در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6هزار و 200 شهید استان بود که در سال 98 اجلاسیه اصلی آن برگزار شد و در طول 7 سال گذشته این رویداد مهم توانست نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم مردم و جوانان استان و تاریخ پر افتخار استان را به نمایش بگذارد که دستاوردهای کنگره شهدای استان در عرصه های مختلف بسیار زیاد و گفتنی است و مهمترین آن بیانات مقام معظم رهبری و تقدیر معظم له از اقدامات کنگره است که محصول تلاش جمعی همه بخش های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه دار باشد.

کریمی ادامه داد: عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و ادامه راه هدفگذاری ها و سیاست گذاری های ستاد کنگره در گام دوم کنگره مورد توجه بوده و امسال با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد که امسال برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی را دنبال خواهیم کرد و در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی برنامه ها را هدف‌گذاری و اجرایی می کنیم و جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش آفرین باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: آموزش عقیدتی و سیاسی در کنار آموزش نظامی از ارکان موفقیت رزمندگان اسلام در طول تاریخ انقلاب بوده و در دفاع مقدس این مهم بسیار مورد توجه بوده که باید تبیین شود و این نیازمند همت و تلاش پیشکسوتان است و جوانان باید علاوه بر بهره مندی از تجربیات و خاطرات پیشکسوتان آنها را در قالب های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/711/.

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی