Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:47:07 GMT

ایجاد ۵ دپارتمان تخصصی مهارت در سمنان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۸۹۵۹

ایجاد ۵ دپارتمان تخصصی مهارت در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در چهارمین جلسه شورای مهارت استان سمنان که در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ با حضور علی‌ اوسط‌هاشمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد، مصوباتش ایجاد پنج دپارتمان تخصصی مهارتی و نیز رصدخانه مهارت برای نخستین بار در کشور در استان سمنان به منظور شناسایی شکاف مهارتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین شاهچراغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در دیدار با علیرضا آشناگر استاندار سمنان، ضمن اعطای لوح تقدیر علی اوسط هاشمی، یکی از تولیدات مهارت‌آموزان استان را نیز به وی اهدا کرد.

علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان ریاست شورای مهارت این استان را برعهده دارد.

نتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهارت سمنان آموزش اجتماعی علیرضا آشناگر رصدخانه مهارت دپارتمان تخصصی استاندار سمنان لوح تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد