Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالنبی سواعدی عصر امروز شنبه در حاشیه آئین بهره‌برداری از سایت سنجش الکترونیکی برخط آزمون فنی و حرفه‌ای خرمشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته هفته‌ای یک یا دو روز برای آزمون در نظر می‌شد و اکنون به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزاری آزمون‌های فنی و حرفه‌ای کماکان در شهرهای مختلف استان خوزستان انجام می‌شود اما در این شرایط به دلیل وضعیت کرونا سعی می‌شود که برگزاری آزمون با عده‌ای کمتر و با فاصله بیشتر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، به افتتاح این سایت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: سایت سنجش الکترونیکی برخط آزمون فنی و حرفه‌ای خرمشهر هشتمین سایت سنجش در استان خوزستان است و برگزاری آزمون ماهانه ۸۰۰ نفر در آن پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه سالن‌های آزمون آنلاین در شهرستان خرمشهر مستقر اما به سرور مرکزی در استان و کشور متصل هستند، گفت: پس از پایان هر آزمون، نتیجه آن مشخص شده و افراد با سرعت بیشتری آزمون خود را انجام می‏‌دهند.

سواعدی، به خروج آزمون‌ها از حالت فیزیکی و کاغذی در قالب برگزاری آزمون‌های آنلاین اشاره کرد و افزود: در راستای مدیریت سبز و با حذف کاغذ از فرآیند آزمون در پایان هر دوره کار آزمون فنی و حرفه‌ای، صرفه‌جویی قابل‌توجهی در بخش مصرف کاغذ در این اداره کل صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: هر نفر برای شرکت در آزمون، حداقل پنج برگ کاغذ استفاده می‌کند که به محیط زیست خسارت وارد می‏‌کند و هزینه‌های واردات کاغذ را به دنبال دارد.

تشکیل شورای مدیریت آموزش فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، از تشکیل شورای مدیریت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر خبر داد و بیان کرد: این اقدام در راستای تحقق حکمرانی محلی آموزش فنی و حرفه‌ای و برای تأمین نیاز بازار کار شهرستان به نیروهای ماهر و نیمه ماهر با مشارکت بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی، بازرگانی و آموزش فنی و حرفه‌ای، شورای مدیریت آموزش فنی و حرفه‌ای در خرمشهر تشکیل شد.

وی، بررسی برنامه‌های پژوهشی، آموزشی، ارزشیابی و پایش مراکز، پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای لازم را از اهداف شورای مدیریت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: بررسی، تصویب طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی، توسعه، تجهیز، تعمیر و نگهداری و تأمین اعتبارات مورد نیاز مراکز، جلب مشارکت ذی‌نفعان، بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط با مراکز آموزشی از جمله اهداف شورای مدیریت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای است.

سواعدی این نکته را نیز یادآور شد که شورای مدیریت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای زیر نظر شورای سیاست‌گذاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شورای راهبری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به منظور توسعه نظام مدیریت مالی و اجرایی مرکز تضمین کیفیت خدمات مرکز در تطابق با تقاضای بازار کار، برون‌سپاری امور قابل واگذاری مراکز، بهبود بهره‌وری مراکز و افزایش رضایت ذی‌نفعان و کارآموزان مراکز تشکیل و جلسات این شورا هر سه ماه یک‌بار در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: رؤسای سازمان‌های دولتی، تشکل‌های بخش خصوصی مانند اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، مؤسسات و سازمان آموزش عالی، اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکل انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد، نماینده فرمانداری و نماینده تمام الاختیار منطقه آزاد اروند اعضای شورای مدیریت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5218073

منبع: مهر

کلیدواژه: فنی و حرفه ای خوزستان مهارت آموزی فنی حرفه ای فضای مجازی انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما اردبیل آمار کرونا گرگان عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا زلزله فنی و حرفه ای خرمشهر آزمون فنی و حرفه ای برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: در این آزمون ۸ هزار و ۱۵ نفر شرکت کردند که ۶ هزار و ۴۷۵ نفر خانم و هزار و ۵۴۰ نفر آقا هستند.
سیروس رضائی افزود: این آزمون در ۶ حوزه انتخابیه برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در آزمون مشاغل کیفیت بخشی مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.
امیریان با اشاره به این که آزمون مرحله اول سال گذشته برگزار شد، گفت: آزمون مرحله سوم ویژه دبیری و هنر آموزی است که پایان اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی گفت: نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس