Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تنیس روی میز کشور و کاهش سهمیه‌های المپیک در این رشته اظهار داشت: ما در دوره قبلی سه سهمیه گرفتیم، اما در این دوره به یک سهمیه رسید که آن هم شانسی بود. حالا دو موضوع مطرح است. مسئولان فدراسیون می‌توانستند ندا شهسواری را با صرف هزینه‌ای به اردوی چین اعزام کنند تا شرایطش بهتر شود، اما این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دو سال قبل می‌دانستیم رنکینگ مهم است و چرا نوشاد را اعزام نکردید که رتبه‌اش بالاتر برود. یک ماه قبل رئیس فدراسیون مصاحبه‌ای کرد و گفت که نوشاد شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد، و دبیر او هم گفت ۱۱ نفر انتخاب می‌شوند و نوشاد نفر شانزدهم است.

وی ادامه داد: هر دو صحبت نشان می‌دهد که اطلاعی از کسب سهمیه و فرایند آن نداشتند و این فاجعه است. آیا نمی‌توانستید از یک کارشناس این مسائل را بپرسید؟ ما در دو سه دوره گذشته از آسیای میانه سهمیه می‌گرفتیم، اما امسال از این منطقه هم نگرفتیم و به جایی رسیدیم که نفر اول بانوان ما در آسیای میانه هم به سهمیه نمی‌رسد. فدراسیون چه پشتوانه سازی برای شهسواری و نیما و نوشاد انجام داده؟ چند نوجوان مانند هدایی، احمدیان و مهشید اشتری رشد کردند، اما الان کجا هستند؟ 

مدرس جهانی تنیس روی میز با اشاره به اینکه در مسابقات قطر یک آقا بازیکن بانوان را هدایت می‌کرد، گفت: پس مربی بانوان برای چه رفته بود؟ اگر قرار بود یک مربی آنها را هدایت کند، نادر شاملو مربی اختصاصی خود شیما صفایی را منصوب می‌کردید که در همدان او را تمرین می‌دهد. بحث‌های فنی که باعث نتیجه نگرفتن شده، یکی دو مورد نیست.

ابوالحسنی عنوان کرد: از بحث المپیک که بگذریم، برنامه فدراسیون برای پشتوانه سازی چیست؟ امین احمدیان یا هدایی در ۴ سال گذشته یک میلیارد برایشان هزینه و به مسابقات اعزام شده‌اند، الان کجا هستند؟ نه اردویی وجود دارد و نه مسابقه ای. اگر بحث کرونا باشد برای همه رشته‌ها بوده، اما آنها هم اردو دارند و هم مسابقات‌شان برگزار می‌شود. تنیس روی میز ۲ خوابگاه اختصاصی دارد و نیازی نیست که جای دیگر برود. به غیر از تعطیلی مسابقات و اردوها، کلاس آموزشی هم برگزار نکردند. اصلا چند کلاس برگزار کردید؟ شما فقط آزمون داوری را برگزار کردید و ۲ میلیون تومان هم گرفتید، در صورتی که هزینه آن ۳۰ دلار بود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟