Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:19:54 GMT

بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگای آلمان شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۱۳۳۰

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی بر آگزبورگ و کسب ۷۸ امتیاز قهرمان بوندسلیگای آلمان شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از گلز، هفته سی و چهارم و پایانی فوتبال بوندسلیگای آلمان برگزار شد و تیم بایرن مونیخ با پیروزی پنج بر ۲ مقابل آگزبورگ و کسب ۷۸ امتیاز قهرمان بوندسلیگای آلمان شد.
گل‌های بایرن را یفری گوولیوو - گل به خودی مدافع هلندی آگزبورگ - در دقیقه ۹، سرژ گنابری مهاجم آلمانی در دقیقه ۲۳، یاشوا کیمیش هافبک آلمانی ۳۳، کینگزلی کومان مهاجم فرانسوی ۴۳ و روبرت لواندوفسکی مهاجم گلزن و فوق ستاره لهستانی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول پایانی بوندسلیگای آلمان تیم بایرن مونیخ با ۷۸ امتیاز رسما قهرمان فصل شد. تیم‌های ار بی لایپزیش با ۶۵، بوروسیا دورتموند با ۶۴ و و وولفسبورگ با ۶۱ امتیاز دوم تا چهارم شدند. هر ۴ تیم مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.
تیم‌های آینتراخت فرانکفورت با ۶۰ و بایرلورکوزن با ۵۲ امتیاز پنجم و ششم شدند و مجوز حضور در دور گروهی لیگ اروپا را به دست آوردند. تیم اونیون برلین نیز با ۵۰ امتیاز هفتم شد و در انتخابی لیگ اروپا شرکت خواهد کرد.
در پائین جدول تیم‌های وردربرمن با ۳۱ و شالکه با ۱۶ امتیاز در رده‌های هفدهم و هجدهم قرار گرفتند و به دسته دوم بوندسلیگا سقوط کردند. تیم شالکه پس از ۳۳ سال و تیم وردربرمن پس از ۴۱ سال از دسته اول بوندسلیگا سقوط کرده اند.
اف ث کلن با ۳۳ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت و برای بقا در دسته اول باید در پلی آف شرکت کند. حریف اف ث کلن هنوز مشخص نشده است.
در بوندسلیگای یک آلمان، دو تیم پائین جدول مستقیما به دسته دوم بوندسلیگا سقوط می‌کنند و تیم شانزدهم برای بقا باید در پلی آف با تیم سوم بوندسلیگای دو روبرو شود.
در جدول پایانی گلزنان بوندسلیگا روبرت لواندوفسکی مهاجم گلزن و لهستانی با ۴۱ گل آقای گل شد و آندره سیلوا مهاجم پرتغالی تیم آینتراخت فرانکفورت با ۲۸ گل دوم و ارلینگ هالند مهاجم نروژی تیم بوروسیا دورتموند با ۲۷ گل سوم شدند.

در تاریخ بوندسلیگای آلمان با احتساب عناوین لیگ آلمان، تیم بایرن مونیخ با ۳۱ قهرمانی و ۱۰ نایب قهرمانی رکورد دار دست نیافتنی است. تیم‌های نورنبرگ با ۹ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی دوم و بوروسیا دورتموند با ۸ قهرمانی و ۹ نایب قهرمانی سوم هستند. تیم شالکه با ۷ قهرمانی و ۱۰ نایب قهرمانی چهارم است.
- بایرنی‌ها برای نهمین سال پیاپی قهرمان شدند که این رکورد جدیدی در تاریخ بوندسلیگا به شمار می‌رود.
- این لیگ از سال ۱۹۰۳ سابقه برگزاری دارد و در سال ۱۹۳۳ به شامرپوکال و سپس در سال ۱۹۶۳ به بوندسلیگا تغییر نام داد. برچسب ها: بایرن مونیخ ، قهرمان ، آلمان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بایرن مونیخ قهرمان آلمان بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ نایب قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرو گیراسی تنها رقیب هری کین در بوندسلیگا! / فیلم
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!