Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگار مهری، کارشناس دارویی و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی و سنتی مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در بازرسی از یک عطاری متخلف در سطح شهر همدان قرص‌های لاغری، چاق کننده و قرص‌های ترک اعتیاد و دارو‌های گیاهی قاچاق کشف شد که فروش این دارو‌ها غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در این بازرسی ۱۸۰ مورد فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل قاچاق و غیرمجاز به ارزش ریالی چهل و پنج میلیون ریال از سطح عطاری‌های مورد بازرسی، ضبط و جمع آوری شد.
 
مهری بیان کرد: در ادامه این بازرسی یک مورد پرونده ارسالی از عطاری متخلف به دادسرا ارسال شد.
 
کارشناس دارویی و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی و سنتی مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: هدف از بازرسی از عطاری‌ها پیشگیری و مبارزه با عرضه هر گونه دارو‌های غیر مجاز و قاچاق طبیعی، سنتی و مکمل‌ها است.

مهر‌ی یادآور شد: دارو‌های گیاهی قاچاق منجر به ریزش مو، درد‌های مفصلی، تشنج، کما، ناراحتی‌های قلبی و عروقی می‌شود چرا که کپسول‌های گیاهی دست ساز تقلبی هستند و نظارتی بر محتوای آن نمی‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی عطاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو

به گزارش خبرآنلاین،مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

عصرایران در خبری نوشت:در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902737

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو