Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، گفت: هفت پلتفرم کاربر محور و بزرگ با کاربر‌های چند میلیونی به صورت عادلانه به نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خدمات ارائه خواهند داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، صادق امامیان در "نشست ارائه تسهیلات به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر" افزود: انتخابات پیش رو به دلیل رشد فضای مجازی و شرایط کرونایی باعث شده که مجازی‌ترین انتخابات را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تمام رسانه ها، چه صدا و سیما و چه رسانه‌های فعال در فضای مجازی تلاش می‌کنند تا علاوه بر حفظ سلامت مردم کشور، امکان مشارکت حداکثری فراهم باشد، به همین دلیل زحمت همه پویش‌های خیابانی به عهده همین رسانه‌ها خواهد بود.
آقای امامیان اضافه کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ستاد انتخابات کشور داوطلبان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پس از تأیید صلاحیت می‌توانند در پلتفرم‌ها کانال خود را ایجاد و محتوای خود را در اختیار مردم قرار دهند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی گفت: پلتفرم‌های فضای مجازی هم با نهایت دقت سعی می‌کنند که با عدالت رسانه‌ای از امکانات استفاده کنند.
آقای امامیان با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد رسانه‌های داخلی می‌توانند همه نیاز‌های کشور را در فضای انتخابات فراهم کنند بیان کرد: پلتفرم‌های بزرگ کشور که دارای میلیون‌ها کاربر هستند در کنار رسانه ملی به صورت مشترک این اتفاق را رقم بزنند.
وی اضافه کرد: امکان استفاده از سیگنال سازمان صدا و سیما، بازپخش مناظره‌ها و تسهیلاتی که وزارت ارتباطات به عنوان مجموعه متولی زیرساخت کشور در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌دهد، می‌تواند یک انتخابات پرشور سالم و ویژه‌ای را رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات فضای مجازی پلتفرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد

مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد