Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش آریانژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آب، تفاهمنامه همکاری بین شرکت آب منطقه‌ای کردستان و دانشگاه علوم پزشکی استان منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه این تفاهمنامه به تعامل و ارتباط بیش از پیش بین شرکت آب منطقه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی می‌انجامد، افزود: به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، مشاوره‌ای، فناوری و رفع مشکلات صنایع و سازمان‌ها در استان لازم است بین دانشگاه و شرکت‌ها ارتباط نزدیک و متقابل وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با اشاره به تفاهم‌نامه مذکور یادآور شد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، ارتباط سازمان یافته مابین طرفین و استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، مشاوره‌ای، تحقیقاتی و فرهنگی به منظور آگاهی بخشی، حفاظت و صیانت از منابع آب استان است.

آریانژاد حمایت از پایان نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی دانشجویان و اساتید در حوزه آب را ارزشمند خواند و افزود: دانشگاه علوم پزشکی با وجود اعضا هیئت علمی توانمند و مراکز تحقیقاتی، دارای قابلیت‌های علمی فراوان است که می‌تواند به حل مشکلات بخش آب استان با دید پژوهش و فناوری کمک کند که در سایه گسترش این همکاری‌ها می‌توان از امکانات دو جانبه برای توسعه استان بهره جست.

وی به ظرفیت‌های استان در بخش آب اشاره و عنوان کرد: کردستان دارای مجموعه متنوعی از منابع آب در بخش‌های مختلف است، که نیازمند برنامه‌ریزی برای استفاده از این پتانسیل برای توسعه استان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان از آماده و مهیا بودن شرایط برای بهره‌مندی سرمایه‌گذاران از پهنه‌های آبی استان خبر داد و افزود: با این شرایط می‌توان بصورت علمی و ملموس از پتانسیل و ظرفیت‌های منابع آب در سطح استان، بهترین استفاده‌ها را برد.

آریانژاد به منابع آب در استان از جمله چشمه‌ها، قنوات، سدها و رودخانه‌ها اشاره کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت برای رشد و توسعه استان، برنامه‌ریزی هدفمند می‌طلبد که شرکت آب منطقه‌ای کردستان در این راستا دست افراد حقیقی و حقوقی و همچنین دستگاههای اجرایی استان را برای مشارکت و همکاری، می‌فشارد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای کردستان شرکت آب منطقه ای کردستان منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • محققان حوزه ریاضی تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان حمایت می‌شوند
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت