Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:46:00 GMT

سهمیه در خطر؛ احتمال کسر امتیاز از چلسی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۴۱۵

سهمیه در خطر؛ احتمال کسر امتیاز از چلسی

رسانه Mirror انگلستان اعلام کرد که این احتمال می رود به دلیل درگیری های بازیکنان چلسی با بازیکنان لسترسیتی، از این تیم امتیاز کسر شود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی رقابت های لیگ جزیره امروز برگزار می شود و چلسی که اکنون در رده سوم قرار دارد، در ویلاپارک به مصاف آستون ویلا می رود در صورت کسب پیروزی سهمیه خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را قطعی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تساوی چلسی به شرط عدم پیروزی منچستریونایتد یا لسترسیتی نیز سهمیه آنها را تضمین می کند.


اما امروز خبری در رسانه های انگلستان منتشر و منجر به نگرانی هواداران چلسی شد. هفته گذشته بود که چلسی در دیداری حیاتی و مهم برای کسب سهمیه، با نتیجه دو بر یک از سد لسترسیتی گذشت و جای این تیم را در رده سوم گرفت. اما اتفاقات پایان بازی منجر به درگیری میان بازیکنان دو تیم شد.


در لحظات پایانی درگیری میان ریکاردو پریرا مدافع لستر بر روی بن چیلول بازیکن چلسی منجر به این شد تا بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم وارد زمین شده و با یکدیگر گلاویز شوند. اتفاقی که پس از چند دقیقه ختم به خیر شد ولی ظاهرا کمیته انضباطی فدراسیون انگلستان، قصد دارد چلسی را بابت این حرکات جریمه کند.

 


روزنامه Mirror گزارش داده که انبوه گزارشات انضباطی بازیکنان چلسی طی سالیان گذشته منجر به این مسئله شده تا آنها در آستانه جریمه سنگینی قرار بگیرند. از جمله این گزارشات می توان به 7 درگیری بازیکنان این تیم طی 7 سال گذشته اشاره کرد که باعث سنگین شدن پرونده این تیم شده است.


آنها همچنین پس از جنجال های دیدار سال 2016 با تاتنهام، دوبار توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انگلستان متهم شده اند. یک کارمند سابق اتحادیه فوتبال انگلستان و یکی از اساتید در مورد روند انضباطی در فوتبال انگلیس، به Mirror گفت: "به نظر می رسد پرونده ای در مورد این باشگاه تشکیل شده و مواردی برای بررسی وجود دارد."


آنگونه که Mirror نوشته، چلسی تا سه شنبه آینده فرصت دارد تا به اتهامات مطرح شده توسط اتحادیه فوتبال انگلستان پاسخ دهد. در صورتی که این شاگردان توخل امتیازی کسر شود، آنها لیگ قهرمانان فصل بعد را از دست خواهند داد مگر اینکه در دیدار فینال رقابت های امسال UCL، موفق به شکست منچسترسیتی شوند.

 

چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟