Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@08:41:39 GMT

استعفاي 70 پليس کنگره آمريکا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۸۹۷

خبرگزاری آریا- خبرگزاری اسپوتنیک از استعفای 70 مامور پلیس آمریکا در پی حمله به ساختمان کنگره این کشور در ماه ژانویه گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خبرگزاری اسپوتنیک از استعفای 70 مامور پلیس آمریکا در پی حمله به ساختمان کنگره این کشور در ماه ژانویه گذشته خبر داد.
خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی به نقل از اتحادیه افسران پلیس آمریکا نوشت: بیش از 70 افسر پلیس مستقر در ساختمان کنگره آمریکا بعد از حمله مرگبار روز ششم ژانویه به ساختمان کنگره که در آن صد‌ها نفر از حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره در شهر واشنگتن حمله ور شدند استعفا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره پلیس ساختمان کنگره آمریکا هم گفته است بعد از حمله به ساختمان کنگره بسیاری از افسران مستقر در این ساختمان به علت شیفت‌های طولانی کار و به علت نگرانی‌های بعد از حمله مذکور دیگر انگیزه‌ای برای ادامه خدمت ندارند و به دنبال راه‌هایی برای کناره گیری از پلیس هستند.
رئیس اداره پلیس مستقر در ساختمان کنگره آمریکا گفت آن چه که اکنون به دلمشغولی و نگرانی من تبدیل شده است جذب نیرو‌های جدید و آموزش آن‌ها نیست بلکه تلاش برای حفظ نیرو‌هایی است که در این جا خدمت می‌کنند.
کنگره آمریکا روز پنج شنبه گذشته طرح اضطراری یک میلیارد و 900 میلیون دلاری تقویت امنیت ساختمان و مجتمع کنگره را تصویب کرد. این طرح شامل افزایش حقوق و مزایای افسران پلیس و نیرو‌های امنیتی مستقر در ساختمان کنگره آمریکا است. البته مسئولان پلیس در آمریکا گفته اند این طرح هم برای مقابله با خشونت‌های روزافزون در جامعه این کشور کافی نیست.
خبرگزاری اسپوتنیک نوشته است در اوائل ماه آوریل یک فرد ناشناس موفق شده بود با یک خودرو وارد محوطه مجتمع کنگره آمریکا بشود و دو افسر پلیس را هدف قرار بدهد. در این حادثه یکی از افسران پلیس و فرد مهاجم زخمی شدند و بعد در بیمارستان جان باختند.
روز ششم ژانویه گذشته گروه بزرگی از حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وارد ساختمان کنگره این کشور شدند و جلسه نمایندگان کنگره را برای تایید آرای الکترال در انتخابات ریاست جمهوری را مختل کردند. در جریان آن حمله بیش از 140 نفر زخمی شدند و 5 نفر هم کشته شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا ساختمان کنگره آمریکا خبرگزاری اسپوتنیک ساختمان کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه

به گزارش تابناک ــ   ماشین گیر کرده در گل؛ دانشجویان در جریان تظاهرات حامی فلسطین علیه جنگ غزه در دانشگاه اموری شعار می دهند؛ وقوع گردباد در جنوب چین؛ پلیس اسرائیلی معترضان ضد دولتی را متفرق کرد؛ عزاداران در مراسم تشییع جنازه کشته شدگان حملات اسرائیل؛ درگیری معترضان طرفدار فلسطین در روز آزادی با پلیس؛ سرگردانی دسته جمعی نهنگ ها در غرب استرالیا؛  و ... از جمله سوژه‌های ثبت شده توسط عکاسان در سرار جهان هستند.

                   هم اکنون برای دیدن این تصاویر از سراسر جهان با ما باشید.

رم، ایتالیا ـ معترضان طرفدار فلسطین در روز آزادی؛ این روز به یاد ایتالیایی‌هایی است که در طول جنگ جهانی دوم علیه نازی‌ها و سربازان موسولینی جنگیدند و از کسانی که در مقاومت ایتالیا خدمت کردند تقدیر می‌شود. رفح، غزه ـ فلسطینی های آواره در ساحل تا از گرمای طاقت فرسا اردوگاه پناهندگان فرار کنند. آراد، اسرائیل ـ تجمع یهودیان فوق ارتدوکس در اطراف بقایای یک موشک بالستیک، پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در نزدیکی شهر جنوبی آراد. آتلانتا، جورجیا ـ سر دادن شعار توسط دانشجویان در جریان تظاهرات حامی فلسطین علیه جنگ غزه در دانشگاه اموری آستین، تگزاس ـ دستگیری یک معترض در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه تگزاس عزاداری یک زن بر پیکر مردی که در حمله اسرائیل به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری شهید شده است. رفح، نوار غزه ـ عزاداران در مراسم تشییع جنازه شهدا گوانگژو، چین ـ ساختمان‌های منطقه آسیب دیده تخریب شده پس از وقوع گردباد در جنوب چین الکساندرا، آفریقای جنوبی ـ حامیان حزب اپوزیسیون مبارزان آزادی اقتصادی (EFF) در یک گردهمایی مبارزاتی روز شنبه در نزدیکی ژوهانسبورگ گرد هم آمدند. تل آویو، اسرائیل ـ پلیس اسرائیلی معترضان ضد دولتی را متفرق کرد. تیرانا، آلبانی ـ واکنش افسران پلیس در حالی که حامیان اپوزیسیون کوکتل مولوتف به سمت دفتر شهردار پرتاب کردند و او را به فساد متهم کردند. بوینس آیرس، آرژانتین ـ تظاهرکنندگان در مقابل کاخ ریاست جمهوری کاسا روزادا تجمع کردند و خواستار بودجه بیشتر برای دانشگاه های دولتی و اعتراض به اقدامات ریاضتی پیشنهادی رئیس جمهور خاویر مایلی شدند. پرزمیسل، لهستان ـ عزاداران در مراسم تشییع جنازه دامیان سوبول؛ یکی از اعضای سازمان خیریه مواد غذایی World Central Kitchen، که در اثر حمله اسرائیل در غزه، ونیز، ایتالیا ـ پاپ فرانسیس در جریان دیدار شبانی روز یکشنبه خود از ونیز از زندان زنان جودکا بازدید کرد. کاموشیری، کنیا ـ دختری ایستاده در کنار خودرویی که در گل و لای مدفون شده است. دانکرک، فرانسه ـ واکنش یک مهاجر یا پناهنده سودانی پس از خروج از قایق قاچاقچی که توسط افسران پلیس فرانسه با چاقو سوراخ شد تا از تلاش مهاجران برای عبور از کانال، در ساحل Gravelines جلوگیری شود. ورودی توبی، استرالیا ـ سرگردانی دسته جمعی نهنگ ها در غرب استرالیا ماتاره، کنیا ـ پذیرایی از کودکان آواره، یک روز پس از طغیان رودخانه گیتاتورو و شکسته شدن رودخانه به دلیل بارندگی شدید، در روستای نگوندو

دیگر خبرها

  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه
  • آزادی بیان به سبک غرب؛ از سانسور خبری تا سرکوب دانشجویان ضد صهیونیست+ فیلم
  • حمله شدید پلیس آمریکا به دانشجویان معترض به نسل کشی در غزه
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • پلیس آمریکا با گاز اشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی حمله کرد
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا