Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با بیان اینکه نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر اعلام شده است، گفت: پایان بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی نیز به پایان رسیده و جهت بررسی به هیأت نظارت بخش ارسال شده است و در بازه زمانی ۱۴ روزه روند رسیدگی به صلاحیت این داوطلبان اتمام خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج درباره تبلیغات زودهنگام برخی از داوطلبان و هواداران آن‌ها در فضای مجازی نیز تصریح کرد:  پیش تر نیز اعلام شده که تبلیغات انتخابات به صورت رسمی در زمان قانونی خود آغاز می‌شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: قبل از موعد مقرر، تبلیغات ممنوع است؛ متأسفانه برخی از داوطلبان رعایت نمی‌کنند، مخصوصاً در فضای مجازی که البته پایش‌ها از روند تبلیغات زودهنگام وجود دارد و گزارش آن در پرونده داوطلبان درج و در صلاحیت‌ها نیز مد نظر خواهد بود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار کرج تبلیغات زودهنگام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری