Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@17:22:55 GMT

قطع برق داد پلیس را هم درآورد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۵۷۵۰

قطع برق داد پلیس را هم درآورد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طبق گزارش‌های همکاران برق حدود یک چهارم شهر قطع است و این موضوع شهر را دچار مشکلات بسیاری می‌کند و حتی علاوه بر سردرگمی رانندگان و شهروندان امکان تصادفات شدید و خسارت به اموال مردم وجود دارد.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص قطعی برق و مشکلات پیش آمده در تقاطع‌های شهر، اظهار کرد: همکاران ما مشکلات بسیاری در این زمینه دارند در حال حاضر هم برق سپاهانشهر قطع است و با این وضعیت توان مدیریت تقاطع‌ها را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم باید در این شرایط اوضاع را مدیریت کنند و به رفع مشکل کمک کنند حتی اگر مأمور راهنمایی هم در تقاطع باشد از یک مأمور کاری ساخته نیست و اگر قرار باشد برق تقاطع‌ها قطع باشد باید حداقل چهار مأمور در هر تقاطع حاضر شوند و عملاً این کار برای ما امکانپذیر نیست.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: شب گذشته با مسئولان استانداری مذاکره و مقرر شد اداره برق در طول روز تقاطع‌هایی که قرار است برقشان قطع شود را در روز قبل اعلام کنند تا بتوانیم این تقاطع‌ها را پوشش دهیم.

وی اظهار کرد: مقرر شد این موضوع از سمت استانداری به اداره برق ابلاغ شود که این موارد را با راهور هماهنگ کنند.

سرهنگ محمدی افزود: طبق گزارش‌های همکاران برق حدود یک چهارم شهر قطع است و این موضوع شهر را دچار مشکلات بسیاری می‌کند و حتی علاوه بر سردرگمی رانندگان و شهروندان امکان تصادفات شدید و خسارت به اموال مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: از قبل مکاتباتی برای تأمین برق ذخیره برای تقاطع‌های شهر داشتیم که این برق ذخیره تأمین شود که متأسفانه این موضوع تاکنون عملیاتی نشده است.

کد خبر 495549

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطع برق در شهر اصفهان قطع برق و قطعی چراغ های راهنمایی قطع برق و مشکلات پلیس قطعی چراغ راهنمایی سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نامه‌ای خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند: زمان آن رسیده بدون توجه به فشارهای سیاسی به وظایف خود عمل کنی.

در این نامه خطاب به نتانیاهو تصریح شده است: اگر این فرصت (توافق با نیروهای مقاومت فلسطین) را برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی نابود کنی تاریخ هرگز تو را نخواهد بخشید.

هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق اراضی اشغالی شب گذشته برای چندمین بار تظاهرات گسترده برگزار کردند و خواستار دستیابی سریع به توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی شدند.

تظاهرات کنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و تحقق سریع توافق مبادله اسرا شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص نیز شب گذشته گزارش داد: تظاهراتی در حمایت از توافق بازگرداندن اسرا در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر برگزار شد.

کد خبر 6097009

دیگر خبرها

  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز