Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌ احتمالی قطعی برق و خاموشی‌های قم در روز یکشنبه دوم خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش ایمنا شرکت توزیع برق استان قم، مناطقی را که امروز یکشنبه دوم خرداد ماه با قطعی احتمالی برق روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه قطعی برق شهرهای مختلف

بنا به اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان قم، در راستای محدودیت‌ها و کمبود تولید نیروگاه‌های برق در سراسر کشور امروز یکشنبه مورخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۲ در نواحی صنعتی استان و "شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد " به مدت شش ساعت و نواحی کشاورزی از ساعت ۱۲ به مدت چهار ساعت قطعی اضطراری برق وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخوانید: خاموشی‌های یکشنبه دوم خرداد در ایران کد خبر 495562

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطعی برق برنامه قطعی برق جدول قطعی برق علت قطعی برق علت قطعی برق چیست اداره برق قم برنامه خاموشی برق قم برنامه قطعی برق قم قطعی برق قم مناطق قطعی برق قم خاموشی برق قم برنامه خاموشی برق امروز قم برنامه خاموشی قم خاموشی قم قطعی برق در قم قطعی برق مناطق قم برنامه قطعی برق مناطق قم چگونه انرژی برق صنعت برق برق خاموشی برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته برای لژیونرهای ایرانی با اتفاقات خوبی همراه شد و علیرضا جهانبخش و محمدامین حزباوی با فاینورد و السد موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هلند و لیگ ستارگان قطر شدند. لژیونرهای ایرانی این هفته هم برای تیم‌های خود به رقابت می‌پردازند و چند بازیکن از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستند.

زاهدی به دنبال درخشش دوباره در ژاپن

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، اتحاد کلبا از ساعت ۱۷:۳۵ امروز (جمعه) با حضور مهدی قایدی میهمان النصرِ رده‌پنجمی خواهد بود. ستاره ایرانی هفته گذشته با وجود شکست تیمش یک پاس گل داد و با آمار ۲ گل و ۴ پاس گل در ۶ بازی اخیر، فرم بسیار خوبی دارد. اتحاد کلبا سه‌شنبه هم در نیمه‌نهایی جام ریاست جمهوری به دیدار الوصل می‌رود. از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (جمعه) هم الوحده با احمد نوراللهی مقابل یاران آندرس اینیستا و پاکو آلکاسر در الامارات قرار خواهد گرفت.

در ادامه مسابقات این هفته فردا (شنبه) شباب‌الاهلی با حضور سعید عزت‌اللهی از ساعت ۲۰:۱۵ میهمان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا یعنی العین است. عزت‌اللهی در ۲ بازی اخیر برای تیمش گل زده و شباب‌الاهلی برای تثبیت رتبه دوم نیاز به کسب امتیاز از این بازی دارد. سعید عزت‌اللهی و تیمش چهارشنبه در نیمه‌نهایی جام ریاست جمهوری مقابل النصر قرار خواهند گرفت.

روز یکشنبه آویسپا فوکوکا همراه با ستاره ایرانی خود شهاب زاهدی از ساعت ۰۸:۳۰ مقابل توکیو وردی قرار می‌گیرد. زاهدی هفته گذشته ۲ گل زد و تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد ۵ رساند. در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر، روز یکشنبه محمدامین حزباوی با تیم السد که قهرمانی‌اش قطعی شده از ساعت ۱۹ به مصاف الریان می‌رود و الشمال بدون امید ابراهیمی محروم میزبان الغرافه است.

حاج‌صفی و مهری در یک‌قدمی قهرمانی

در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ ترکیه، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (جمعه) میلاد محمدی به همراه تیمش، آدانا دمیراسپور در یک تقابل حساس به مصاف گالاتاسرای صدرنشین می‌رود. روز یکشنبه هم کایسری‌اسپور که تا حدی خطر سقوط را احساس می‌کند، بدون ۲ لژیونر ایرانی خود که مصدوم هستند، به مصاف بندیک‌اسپور می‌رود.

در آغاز مسابقات هفته سی‌ویکم لیگ برتر پرتغال امشب (جمعه) ژیل‌ویسنته که علی علیپور را در اختیار دارد، از ساعت ۲۲:۴۵ مقابل آروکا رده‌ششمی قرار خواهد گرفت. روز یکشنبه هم پورتو از ساعت ۲۳ با حضور مهدی طارمی دیدار حساسی را در پیش دارد و باید به مصاف اسپورتینگ برود. اسپورتینگ با ۸۰ امتیاز صدرنشین لیگ پرتغال است و بخت نخست قهرمانی محسوب می‌شود ولی پورتو ۶۲ امتیازی شانسی برای قهرمانی ندارد و به‌دنبال حفظ رتبه سوم است.

روز شنبه تیم برنتفورد که با برد هفته گذشته تا حدی خیالش از بقا در لیگ برتر انگلیس راحت شده، مقابل اورتون قرار می‌گیرد که هفته قبل ۲ بر صفر لیورپول را شکست داد. قدوس در ۵ بازی اخیر تیمش حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به‌دست نیاورده و امیدوار است شنبه دوباره در زمین حاضر شود.

در ادامه مسابقات پلی‌آف لیگ بلژیک هم از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه، وسترلو میهمان خنت خواهد بود. اللهیار صیادمنش هم در هفته‌های اخیر وضعیت جالبی نداشته و هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش گلی بزند.

در هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا تیم رم با حضور سردار آزمون ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه میهمان ناپولی خواهد بود. آزمون با اتمام مصدومیت خود به ترکیب رم برگشته و پس از گلزنی مقابل بولونیا امیدوار به کسب دقایق بیشتر است. رم پنج‌شنبه‌شب هم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا در المپیکو میزبان بایرلورکوزن، تیم سابق سردار آزمون است.

آپوئل نیکوزیا که با ۷۲ امتیاز شانس اول قهرمانی در لیگ قبرس است، همزمان با رم، مقابل اومونیا قرار می‌گیرد. سعید مهری پس از شروع نسبتاً خوب در آپوئل، این هفته‌ها کمتر به میدان رفته است.

از ساعت ۲۰ یکشنبه آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس، این هفته میهمان پائوک سالونیکی است و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد. یک ساعت بعد از این مسابقه هم تقابل آریس سالونیکی که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد، با پاناتینایکوس آغاز خواهد شد.

در هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ با حضور محمد محبی و محمد قربانی به دیدار هم می‌روند. این بازی ساعت ۲۰:۱۵ دوشنبه برگزار می‌شود و یاران قربانی برای فرار از سقوط محکوم به کسب برد هستند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899805

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج