Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ، گفت: تعرفه شهریه آموزشگاه های آزاد هنری این استان در سال 1400 مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «ابوالحسن حیدری» ضمن اعلام این خبر، گفت: کلیه آموزشگاهها موظف می باشند نرخ نامه را در آموزشگاه و معرض دید هنرجویان نصب و دربرگه های ثبت نام مبلغ شهریه و ضوابط استرداد را قید نمایند و عدم الصاق آن تخلف محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد جلسات در ماه 4 جلسه و زمان هرجلسه نباید کمتر از 30 دقیقه برای موسیقی و 2 ساعت برای سایر رشته ها بوده و کلیه کلاس ها باید مطابق با تقویم رسمی کشور تشکیل شود و اجبار آموزشگاه ها برای تشکیل کلاس ها در روز های تعطیل رسمی خصوصا ایام سوگواری و شهادت ممنوع است.

وی افزود: آموزشگاه ملزم به استفاده از مربیان دارای کارت صلاحیت تدریس است و در صورت مشاهده برابر آیین نامه تخلفات آموزشگاه ها برخورد خواهد شد  .

حیدری ادامه داد: برای کلاس های گروهی بیشتر از 10 نفر شرکت کننده  ، مبلغ شهریه می بایست 20 درصد کمتر از حداکثر شهریه مصوب اعلامی باشد .

وی افزود: آموزشگاه مجاز است در صورت استفاده از اساتید با مدرک درجه 1 هنری یا مدرک دکترای رشته تخصصی برای برگزاری کلاس های آموزشی ، تا 20 درصد بیشتر از مبلغ شهریه مصوب پایه و  برای دارندگان درجه 2 هنری و یا مدرک فوق لیسانس رشته تخصصی 10 درصد بیشتر از مبلغ شهریه مصوب پایه دریافت نماید.

وی اظهار داشت: برگزاری هرگونه کارگاه تخصصی با حضور اساتید خارجی، صرفا با دریافت مجوز خاص از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی مجاز می باشد و شهریه آن با نظر اداره کل خواهد بود .

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اظهار کرد: اخذ هرگونه وجهی غیر از مبلغ شهریه در قالب کنسرت هنرجویی ، مستر کلاس ، کارگاه های آموزشی فوق العاده و سایر هزینه های آموزشی فقط با اطلاع قبلی و اخذ رضایت نامه هنرجو یا والدین هنرجو امکان پذیر است و شورای رسیدگی و نظارت استان بر محتوای برنامه ها و سطح کیفی آنها نظارت داشته و درصورت شکایت هنرجو رسیدگی می نماید .

حیدری تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس های آموزشی بصورت آنلاین ، اجباری به شرکت هنرجو در کلاس آنلاین نبوده و صرفا با موافقت طرفین قابل اجرا است.

وی، ضمن اعلام شهریه ها طبق جدول ذیل، گفت: مدیران مسئول آموزشگاه ها باید برای امورات اداری خود از قبیل ثبت نام ، تمدید ، تغییر مدیر مسئول و بارگذاری آمار سه ماهه و ... از طریق سامانه  sso.farhang.gov.ir اقدام نمایند .

 

آموزشگاه

 

درجه 3

 

درجه 2

 

درجه 1

زمان مجاز هر جلسه

موسیقی

 

۵۰۰/۰۰۰ ریال

 

۶۰۰/۰۰۰ ریال

 

۶۵۰/۰۰۰ ریال

حداقل 30 دقیقه

 

تجسمی

 

400/000ریال

 

000/450ریال

 

500/000ریال

 

2 ساعت

نمایش

 

400/000ریال

 

450/000ریال

 

500/000ریال

 

2ساعت

 

هنرهای سنتی

 

400/000ریال

 

450/000ریال

 

500/000ریال

 

2 ساعت

خوشنویسی

 

300/000ریال

 

000/350ریال

 

400/000ریال

2ساعت

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعرفه آموزشگاه شهریه آزاد هنری خراسان شمالی آموزشگاه ها مبلغ شهریه اداره کل کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی یزد از باغ موزه دفاع مقدس یزد بازدید کردند.

در این بازدید که به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در قالب درس «آشنایی با دفاع مقدس» به همراه استادان خود از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید و کلاس درس خود را در آنجا برگزار کردند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور استاد درس «آشنایی با دفاع مقدس» ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالار‌های باغ موزه دفاع مقدس در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند.

در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال برای انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم تلاش شده است.

به گزارش آنا، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است.

زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان یزد با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

همچنین در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

استان یزد ۳ هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ۳۰۰ هزار بسیجی و افزون بر ۳۰ هزار رزمنده دارد که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس