Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید چند سال پیش کاربران فروشگاه‌های اینترنتی صرفاً جهت استعلام یا مقایسه قیمت‌های یک کالا در جاهای مختلف آن سایت را دنبال می‌کردند و کمتر کسی پس از بازدید از سایت، خرید خود را نیز قطعی می‌کرد، اما در حال حاضر شاهد این هستیم که رصد کاربران به خرید هم تبدیل می‌شود.

علاوه بر اعتماد کاربران و رضایت آنها از سایت های فروشگاهی، در حال حاضر می‌توانیم شاهد رشد و توسعه خریدهای اینستاگرامی نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتماد تا آنجا پیش رفته که صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی کوچک هر ازگاهی با این چالش مواجه می‌شوند که هزینۀ تبلیغات دیجیتالی خود را روی طراحی سایت متمرکز کنند یا راه‌اندازی یک پیج اینستاگرام بیزنسی قوی. اگر شما نیز با این چالش مواجه هستید تا انتهای این مطلب که توسط تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت دیجی تک نوشته شده است با ما همراه باشید.

مزیت های طراحی سایت فروشگاهی

 

قطع به یقین هر چقدر هم که اینستاگرام اپلیکیشن یا شبکه پیام رسان پرطرفداری باشد باز هم یک وب سایت دارای اعتبار بالاتری است. درست است که این روزها اعتماد مردم به خرید از طریق اینستاگرام نیز افزایش یافته اما هنوز هم نمی‌توان راه اندازی پیج را جایگزین راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرد. یک فروشگاه اینترنتی مزیت‌های قابل توجهی دارد که در ادامه به بیان آنها می‌پردازیم:

وقتی برای کسب و کار خود یک سایت طراحی می‌کنید می‌توانید قابلیت خرید آنلاین را با اتصال سایت به درگاه های بانکی فعال کرده و این امکان را به کاربر بدهید تا به صورت مستقیم و راحت هزینه کالای شما را پرداخت کند.
طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت نامحدود محصول بارگذاری کنید. قیمت، عکس یا محتوای محصولات خود را هر چقدر که می‌خواهید ویرایش کنید. در یک فروشگاه اینترنتی محدودیتی برای درج محتوا وجود ندارد این در حالی است که در اینستاگرام نمی‌توانید محتوای کامل و جامعی را بارگذاری کنید.
شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی قابلیت این را دارید تا محصولات و محتوای آنها را به صورت چند زبانه به مخاطبین خود به نمایش بگذارید، این در حالی است که برای پیاده سازی این کار در اینستاگرام می‌بایست برای هر زبان یک پیج مجزا راه اندازی کنید.
امنیت اطلاعات بالاتر و پیگیری مشکلات سایبری از طریق پلیس رسانه در وب سایت با دقت بالاتری قابل انجام است.

با توجه به مزیت های ذکر شده طراحی فروشگاه اینترنتی نسبت به راه اندازی پیج اینستاگرام ارزش بیشتری دارد اما نکته حائز اهمیت این است که هر سایتی هم نمی‌تواند شما را به نقطه قابل توجهی در فروش برساند.

طراحی سایت ضعیف، استفاده از قالب های نال یا شکسته آماده، طراحی بکند ضعیف و سایتی که صرفاً طراحی شده اما از لحاظ اصول سئو و بهینه سازی روی آن کار نشده از یک پیج اینستاگرامی فعال کم بازده تر است.

پیشنهاد ما به شما  این است که اگر می‌خواهید به فضای آنلاین ورود داشته باشید با یک سایت قوی کار خود را آغاز کنید. طراحی سایت ای اس پی دات نت از جمله خدمات متمایز دیجی تک است که می‌تواند گزینه خوبی برای ورود قدرتمند شما به عرصه دیجیتال مارکتینگ باشد.

مزیت های راه اندازی پیج اینستاگرامی بیزنسی

در حال حاضر بر هیچ کس پوشیده نیست که اینستاگرام پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام رسان در بین کاربران است. پیام رسان قدرتمندی که ابتدا صرفاً جهت به اشتراک گذاشتن عکس های شخصی و سرگرمی قابل استفاده بود اما در حال حاضر با هوشمند شدن بیشتر و ارائه الگوریتم های قوی برای رنکینگ می توان به آن به چشم یک درگاه فروش اینترنتی نگاه کرد.

وقتی یک اپلیکیشن با هدف سرگرمی از سوی کاربران دنبال شود شانس این را دارد که کاربران سرگردان فضای وب را به سمت هدفی خاص بکشاند.

اپلیکیشن اینستاگرام تقریبا در دسترس همه قرار دارد و با توجه به اینکه با موبایل توسط کاربران چک می‌شود می تواند در هر لحظه، هر مکان و هر حالتی پیام تبلیغاتی شما را به نمایش جامعه هدفش قرار دهد.

رابط کاربری ساده، سرعت بالا و قابلیت پیام رسانی راحت از جمله مزیت های راه اندازی یک پیج فروش محور در اینستاگرام است.

 

راه اندازی پیج یا فروشگاه اینترنتی؟

پاسخ این سؤال بسیار واضح است. طراحی سایت فروشگاهی و پیاده سازی تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت رو ی آن به هیچ وجه با اکتفا کردن به یک پیج قابل قیاس نیست اما این به این معنا نیست که راه اندازی پیج قوی را بی اهیمت جلوه دهیم.

راه اندازی پیج می‌تواند مقدمه یا پیش نیاز خوبی برای طراحی سایت باشد. اما با توجه به بحث فیلترینگ پیام رسان های خارجی در ایران توصیه اکید می‌کنیم که تبلیغات و استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را به راه اندازی و مدیریت یک پیج در یک پیام رسان پرطرفدار محدود نکنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با دیجی تک

همانطور که در بالا اشاره کردیم هر سایتی نمی‌تواند برای برند شما موثر واقع شود. طراحی سایت فروشگاهی زمانی می‌تواند شما را به نتیجه دلخواه برساند که توسط یک تیم حرفه ای انجام شده باشد.

شرکت آیتی محور دیجی تک با بهره گیری از متخصصین مجرب و کارآزموده و با طراحی قالب اختصاصی ویژه می‌تواند شما را با منطقی‌ترین هزینه به نتیجه دلخواه برساند.

چرا طراحی سایت دیجی تک؟

طراحی سایت اختصاصی مستلزم این است که متخصصین خبره با بهره گیری از دانش روز دنیا توانایی این را داشته باشند تا تمام آنچه را که در ذهن شماست در فضای وب پیاده سازی کنند. کارشناسان فی دیجی تک با ارائه طرح UIUX منحصر به فرد، کدنویسی بهینه، طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو می‌توانند هزینه طراحی سایت را برای شما به یک سرمایه گذاری سودمند تبدیل کنند، به گونه ای که در پاسخ به این سوال که طرحی سایت یا راه اندازی پیج؟ یک لحظه درنگ نکرده و طراحی سایت را انتخاب کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: اینستاگرام اعتماد جامعه وب سایت طراحی سایت فروشگاهی فروشگاه اینترنتی پیج اینستاگرام راه اندازی پیج حال حاضر پیام رسان یک فروش یک پیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی