Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین رونمایی از ۱۰ موشن‌گرافی افزود: این کتاب‌ها در قالب کتاب صوتی، آثار شهدا و ترجمه است که با همکاری استادان دانشگاه، نویسندگان استان و این اداره کل تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ عنوان کتاب در حوزه شهدا و ایثارگران  استان، تهیه و تدوین می‌شود، اظهار داشت: تهیه و چاپ کتاب برای تمام شهدای استان و همچنین جانبازان و ایثارگران در دستورکار این اداره کل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری از رونمایی ۱۰اثر موشن‌گرافی در خصوص معرفی سرداران شهید استان خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۰۰ موضوع در حوزه دفاع مقدس برای تهیه پایان‌نامه و دانشنامه دفاع مقدس در استان تهیه شده که پس از تهیه پایان‌نامه و دانش‌نامه‌های دانشجویی مطالب در قالب کتاب تدوین می‌شود.

به گفته وی، عملیات بیت‌المقدس یک عملیات ویژه و سرنوشت در جنگ بود که تغییر راهبرد جمهوری اسلامی در تقابل با دشمن از شاخص‌های این عملیات بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه این عملیات زمینه تغییر راهبرد دفاعی به تهاجمی و قرار گرفتن دشمن در حالت تدافعی را فراهم کرد، اظهار داشت: بعد از این عملیات در سایر عملیات‌ها نگاه تهاجمی و بیرون کردن دشمنان از مرزهای سیاسی کشور در اولویت قرار داشت.

وی با اشاره به نقش استان در هشت سال دفاع مقدس گفت: در عملیات فتح خرمشهر ۷۸ شهید از استان تقدیم نظام جمهوری اسلامی شد.

ذوالفقاری افزود: بزرگداشت این ایام در راستای گرامیداشت و عبرت گرفتن از ایام دفاع مقدس و مقابله با دشمن است.

به گفته وی، دشمن پیوسته با نظام اسلامی ایران و عقاید مردم دشمنی دارد و به دنبال این است که دین مردم و نظام را زیرسوال ببرد و با گرامیداشت این ایام در زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان می‌توان دسیسه دشمن را از بین برد.

تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در شهرکرد ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عملیات احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان از ۱۱ سال گذشته آغاز شد، گفت: برای تکمیل این مرکز فرهنگی بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ذوالفقاری اظهار داشت: این مرکز در ۲ بخش گنجینه دفاع مقدس و ساختمان مرکز فرهنگی، با ۶ هزار متر زیربنا در هفت طبقه و هشت تکه(قسمت) و محوطه مرکز در پنج هکتار در دست اجراست.

وی به افتتاح فاز نخست این مرکز درسال‌ گذشته اشاره کرد و گفت: از این میزان اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان و ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت محوطه نیاز است که در محوطه این مرکز تندیس ۸۰ سردار شهید جانمایی شده است.

چهار گلزار شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری سازماندهی نشده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال بختیاری گفت: هم‌اکنون در ۴۰ نقطه استان گلزار شهدای گمنام وجود دارد که از این تعداد چهار مکان در بلداجی،سفیددشت، دستنا و شوراب صغیر ساماندهی نشده است.

وی اظهار داشت: اجرای یادمان شهدای گمنان در ۲۳ نقطه به اتمام رسیده و مابقی در دست اجراست.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه برای ساماندهی این گلزار شهدا نیاز به مقبره و یادمان دارد، گفت: برای ساخت هر مقبره بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مشارکت در انتخابات مانند آزادسازی خرمشهر یک ضرورت است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات و اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، گفت: مشارکت در انتخابات مانند آزادسازی خرمشهر یک ضرورت است.

ذوالفقاری افزود: حضور جدی و مشارکت مردم در انتخابات اقتدار کشور و قدرت ملی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، در عملیات بیت‌المقدس حدود ۳۰۰ رزمنده از استان حضور مقتدرانه داشتند و حدود ۸۷ شهید و ۱۰۲ نفر جانباز تقدیم نظام شده  است.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر چهارمحال وبختیاری نشست خبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر چهارمحال وبختیاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر چهارمحال وبختیاری نشست خبری اخبار کنکور حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال چهارمحال و بختیاری میلیارد ریال مرکز فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری