Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ریگی با بیان این که راه علاج کشور روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی است، گفت: ورزشکاران پایتخت وحدت آماده خلق حماسه ای دیگر در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ریگی، یکی از قهرمانان مسابقات جهانی در رشته های کیک بوکسینگ و اواسپرت از خطه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان به خوبی می دانند که وحدت عاملی برای تحقق آبادانی است، آن ها با تاکید بر اقتدار برگرفته از انقلاب اسلامی بار دیگر با همدلی و انسجام مثال زدنی شان، در انتخابات پیش رو عزت و اقتدار ملی را به رخ جهانیان می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جامعه ورزشی سیستان و بلوچستان نیز به عنوان نیروهای جوان و مورد تاکید مقام معظم رهبری با شرکت برجسته در این انتخابات و همچنین امید آفرینی و تشویق مردم برای ساختن ایرانی آبادتر آماده دعوت از مردم و همچنین مشارکت گسترده در این صحنه هستند.

این چهره شاخص ورزشی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموند یک رئیس جمهور اصلح باید مدیر و باکفایت، انقلابی، معتقد به جوانان و توانمندی های داخلی، عدالتخواه و ضد فساد باشد.

وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوره های گذشته برای انتخاب فرد اصلح، بیان کرد: مردم، جوانان و مرزداران غیور این خطه با وحدت بی نظیرشان همیشه حامی و پشتیبان نظام بوده اند و خواهند بود.

ریگی گفت: بدون تردید انتخاب یک نماینده اصلح و روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی برای حل مشکلات موجود و تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران می تواند نقش مثمری را ایفا کند. 

وی افزود: مردم باید با تصمیم درست خود برای پایان دادن به نابسامانی های فرهنگی و اقتصادی و داشتن ایرانی توسعه یافته با توجه به بیانات رهبری در خصوص انتخاب فرد اصلح، بهترین گزینه را انتخاب کنند، همان گونه که ایشان فرموده اند، راه علاج کشور روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی است.

این قهرمان ورزشی اظهار کرد: رئیس جمهور خوب و تراز انقلاب باید به توانمندی های داخل کشور و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های بکر توجه داشته باشد و به ویژه از قابلیت جوانان سیستان و بلوچستان به عنوان جوان ترین استان کشور بهره کافی را ببرد، چراکه سرشار از استعداد و توانمندی هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان