Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:07:29 GMT

ارائه خدمات ویژه شهرداری سمنان در هفته سلامت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۲۴۳۸

ارائه خدمات ویژه شهرداری سمنان در هفته سلامت

سرپرست مرکز سلامت شهرداری سمنان از ارائه خدمات سلامت و اجرای برنامه‌های متنوع برای پرسنل شهرداری و شهروندان سمنانی در هفته سلامت ۱۴۰۰ خبر داد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه‌های تصویری زنده (لایو) روانشناختی کرونا به مناسبت هفته سلامت با حضور روانشناسان و مدرسان دانشگاه با موضوعات «روش‌های کاربردی مقابله با استرس ایام کرونایی» و «سلامت روان کارکنان در محیط اداری» به همت مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان برای عموم شهروندان شهر اخلاق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری در قالب برپایی ایستگاه سلامت برای پرسنل و تعدادی از شهروندان مناطق محروم از دیگر خدمات مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با همکاری کلینیک خیریه مهد کرامت در این ایام بود.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از تمامی کارکنان شهرداری سمنان به همت مرکز سلامت و مشاوره شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سمنان تست کرونا به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و ارزیابی عوامل مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از رعایت دستورالعمل‌ها و روند اجرای اقدامات پیشگیرانه کرونایی در سطح مناطق و سازمان‌های شهرداری سمنان از دیگر اقدامات سلامت محور این مرکز در هفته سلامت بود که هم اکنون و پس از هفته سلامت هم به صورت مستمر و هفتگی در حال اجرایی شدن است.

مظاهری افزود: دیدار سرپرست و عوامل مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و ارائه گزارش عملکرد یک ساله، پایان بخش برنامه‌های هفته سلامت در این مرکز بود.

کد خبر 495578

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سلامت سلامت روان خدمات درماني تست کرونا شهرهاي ايران بازدید نظارت بر شهرداری پروتکل های بهداشتی شهروند سلامت شهروندان شهرهای ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد