Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز با صدور پیامی مشترک ، فرارسیدن سوم خرداد ، سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

پیام سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل و حجت الاسلام محمدرضا رحمانی به شرح زیر است؛ 

"همانگونه که امام راحل و معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرمودند ، فتح خرمشهر نه تنها به واسطه فتح خاک پاک ایران عزیز از چنگال استکبار غاصب ، بلکه به واسطه فتح ارزشهای والای انقلاب شکوهمند و پیروزی ایمان بر کُفر ، بس با ارزش و جای سرور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح خرمشهر از ابعاد مختلفی دارای ارزش و اهمیت بود به قدری که مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در مورد آن فرموده اند که ، بنده از نزدیک شاهد بودم وقتی ما خرمشهر را پس گرفتیم ، ورق برگشت و دنیا عوض شد .

سوم خرداد ماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و سندی آشکار برای وطن دوستی ، غیرت و باور مردم ایران شد.

هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه های آنان.

آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیات غرورآفرین کربلا ۳ و به دست توانای مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان و با رمز «علی ابن ابیطالب» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد و سیلی محکم تری بود بر صورت متجاوزین که هوشیار باشند تا چشم طمع به وجبی از خاک پاک این مرز و بوم نداشته باشند.


جهان آگاه شد که ملت قهرمان ایران آنگاه که پای تمامیت ارضی ، استقلال ، بود و نبود و دفاع از خاک میهن به میان آید ، حساب جداگانه ای باز می کنند و هر چه در توان دارند پای حفظ تمامیت ارضی کشور می ریزند.

اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز با شکوه ، ایمان داریم که با اتکاء به خداوند رحمان و ولایت فقیه ، مردم و جوانان غیرتمند ایرانی از هر قوم و نژادی و با اتکاء به پتانسیل های داخلی ، توان فتح خرمشهرهای دیگری در عرصه اقتصادی ، سیاسی ، علمی و ... را داریم."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اردوی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس) افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

دیگر خبرها

  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم