Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی)، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت: کتاب «چشمه‌های بهشت (گزیده عیون اخبارالرضا)» با تدوین و ترجمه محمد هادی زاهدی به‌تازگی به‌تازگی توسط این‌انتشارات به چاپ دوم رسیده است.

وی افزود: این اثر با زبانی ساده از مفاهیم بلند عیون اخبار الرضا(ع)، دی‌ماه سال ۹۹ با ۴۱۹ صفحه و شمارگان هزار نسخه منتشر شد و چاپ دومش با سفارش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ویژه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، عرضه شد که در نوبت دوم چاپ، در دو سری ۵۵۰ و ۷هزار و ۲۵۰ نسخه‌ای و مجموعه ۷هزار و ۸۰۰ نسخه عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر انتشارات به‌نشر در ادامه گفت: عیون اخبار الرضا(ع) نوشته شیخ صدوق یکی از معتبرترین منابع مربوط به تاریخ زندگی و آموزه‌های امام رئوف حضرت رضا(ع) است. «چشمه های بهشت» گزیده ای از این‌کتاب ارزشمند است و روایت‌کننده مجموعه‌ای از تاریخ زندگی، آموزه‌ها، معارف، کرامات و آداب زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) است.

سعیدی گفت: «چشمه‌های بهشت» در پنج دفتر و مجموعا ۳۱ فصل تدوین شده است. دفتر نخست آن روایتگر تاریخ زندگی امام هشتم ، دفتر دوم مناظرات و آموزه‌های حضرت، دفتر سوم قرآن و اهل بیت در نگاه امام هشتم، دفتر چهارم راز و رمزهای زندگی در مکتب امام هشتم و دفتر پنجم هم کرامات حضرت، آداب و زیارت ایشان است.

کد خبر 5219138 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره کتابخوانی رضوی انتشارات به نشر امام رضا ع حسین سعیدی نهاد کتابخانه های عمومی کشور آستان قدس رضوی مقاومت فلسطین فلسطین معرفی کتاب تازه های نشر ادبیات داستانی کتاب و کتابخوانی تجدید چاپ نوار غزه مرکز فرهنگی شهر کتاب رایزنی فرهنگی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انتشارات معین رمان ایرانی آزادسازی خرمشهر چشمه های بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی

دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» استان کرمان گفت: هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)، استان کرمان میزبان کاروان رضوی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حسن محمدی‌پور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از حضور کاروان رضوی و برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» در استان کرمان برای هفدهمین سال متوالی خبر داد و اظهار کرد: دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان (ع) فرصت مغتنمی برای گسترش و نشر معرفت و معنویت دینی و ترویج معارف رضوی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره «زیر سایه خورشید» به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی و تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در استان کرمان با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در قالب ستاد برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» برنامه‌ریزی می‌شود.

دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» استان کرمان شعار برنامه‌های سال‌جاری جشنواره را «با شما سربلندیم» اعلام کرد و گفت: استان کرمان از جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت تا دوشنبه سی‌ویکم اردیبهشت به مدت ۱۱ روز میزبان چهار کاروان متشکل از خادمین حرم امام رضا (ع) برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی است.

وی با بیان اینکه این کاروان‌ها به منظور شرکت در ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به ۱۰۰ شهرستان، شهر بخش و روستای استان سفر می‌کنند، بیان کرد: جشن «زیر سایه خورشید» در شهرستان کرمان با حضور کاروان رضوی و کرسی تلاوت قرآن توسط استاد حاج‌احمد ابوالقاسمی، سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد، شعرخوانی صابر خراسانی و مولودی‌خوانی حاج‌سیدمهدی میرداماد بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

محمدی‌پور برافراشتن و اهتزاز پرچم گنبد منور امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های این جشنواره دانست و گفت: در جشن «زیر سایه خورشید» به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی ارزنده از جمله کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می‌شود.

وی دیدار با ائمه جمعه، علما و مسئولان استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دیدار با کارکنان ادارات، دیدار با صنعتگران، دیدار با اصناف و بازاریان، دیدار و عیادت از جانبازان، بیماران و سالمندان، دیدار با ایتام و کودکان بی‌سرپرست، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در دعای ندبه و نماز جمعه، حضور در جشن «شکوفه‌های نور» ویژه دختران، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان‌ها، حضور در مراکز آموزشی نیروهای مسلح و حضور در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های کاروان رضوی در استان کرمان برشمرد.

کد خبر 751332

دیگر خبرها

  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند