Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر خیرخواه گفت: ممکن است طی روزهای آتی روند تبلیغات انتخابات آغاز شود بنابراین از کاندیدا، هواداران آنها و مردم درخواست می کنیم از برگزاری تجمعات انتخاباتی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی اصغر خیرخواه» گفت: خوشبختانه روند نزولی ابتلا به کرونا در سطح جنوب کرمان شروع شده و مناطق قرمز به مناطق نارنجی و زرد تقلیل پیدا کرده اند که باید از مردم منطقه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن هشدار به مردم، تاکید کرد: فضای موجود بسیار شکننده است و با کوچکترین بی توجهی ممکن است به سمت قرمز شدن برگردیم همان طور که بسیاری از شهرهای جنوبی کشور اعم از هرمزگان، چابهار و سیستان و بلوچستان با توجه به گرمی هوا و سوش های آفریقایی و هندی روند غالب مجدد آغاز شده و بسیاری از این مناطق اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند.


وی بیان کرد: از آنجایی که هرمزگان و سیستان و بلوچستان همجوار با جنوب کرمان هستند خوشبختانه همشهریان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراودات خود، کمک کردند تا در جنوب کرمان شاهد سیر نزولی ابتلا به کرونا باشیم و آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری نیز کاهش یابد.


خیرخواه با اشاره به روند واکسیناسیون در جنوب کرمان، ابراز کرد: تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد افراد سالمند بالای ۸۰ سال بر علیه کرونا واکسینه شده اند که این آمار در مقایسه با سایر استان ها فوق العاده است.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: همچنین ۶۰ درصد از افراد بالای ۷۵ سال واکسینه شده و از ابتدای هفته نیز واکسیناسیون افراد ۷۰ سال آغاز شده است.


وی اظهار کرد: افراد سالمند برای تزریق واکسن لازم نیست که حضوری مراجعه کنند چرا که همکاران ما پیامک برای آنها ارسال می کنند و افرادی که پیامک دریافت نکرده اند می توانند از طریق سامانه ثبت نام کنند.


خیرخواه ادامه داد: روند واکسیناسیون کرونا همچنان برای گروه های هدف ادامه دارد و امیدواریم طی روزهای آتی بتوانیم واکسیناسیون افراد با سنین پایین تر را آغاز کنیم.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد: با واکسیناسیون جمعیت پر خطر و افراد سالمند نگرانی خانواده ها برطرف می شود و خوشبختانه تاکنون تزریق این واکسن ها هیچ گونه عوارض ثابت شده ای به دنبال نداشته و نتیجه آن رضایت بخش بوده است.


وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اضافه کرد: ممکن است طی روزهای آتی روند تبلیغات انتخابات آغاز شود بنابراین از کاندیدا، هواداران آنها و مردم درخواست می کنیم از برگزاری تجمعات انتخاباتی پرهیز کنند.


خیرخواه در خاتمه تاکید کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و با توجه به گرمی هوا بهتر است تبلیغات در فضای باز همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسن واکسن کرونا انتخاب واکسیناسیون جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رئیس هیات بازرسی و انتخابات گلستان در جلسه هیات بازرسان انتخابات در گنبدکاووس گفت: به ازای هر شش شعبه اخذ رای یک بازرس تعیین شده است.

هانی محمدی افزود: مردم می‌توانند موارد تخلفات انتخاباتی را به سامانه پیامکی به شماره ۳٠٠٠۷۵۱۱۱ ارسال کنند.

وی تاکید کرد؛ بر مبنای ماده ۷۳ انتخابات، عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیر اداری در دستور کار بازرسان است.

محمدی افزود: بر اساس ماده ۸۲ قانون انتخابات در صورت بروز تخلف، موارد به دادسرا، شورای نگهبان و تخلفات اداری معرفی می‌شود.

هادی احمدی دبیر ستاد انتخابات گلستان نیز گفت: سلامت انتخابات وظیفه ذاتی و بنیادی هیات‌های اجرایی است و نقش بازرسان حساس و سرنوشت ساز است.

در ادامه جلسه هم چنین مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس تخریب نامزد‌ها در زمان انتخابات را مصداق بی دینی و بداخلاقی دانست و گفت: بازرسان با قبول مسئولیت، دین به گردن دارند و در صورت بروز هرگونه شائبه جانبداری با جدیت و قانونی برخورد می‌کنیم.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان