Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل توزیع برق استان ایلام با بیان دلایل افزایش خاموشی‌ها در ایلام گفت: مصرف برق استان ۳برابر نرم کشوری است. - اخبار استانها -

هادی شیرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام،با اشاره به خاموشی‌های اخیر در تمام شهرستان‌های استان اعم از شهری و روستایی اظهار داشت: کاهش بارندگی، افزایش مصرف و مصرف 3 برابری شهروندان ایلامی در قیاس با نرم کشوری دلیل اعمال خاموشی‌ها و قطع برق در طول شبانه روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل توزیع برق استان ایلام به اضافه شدن سالیانه 10 هزار مشترک جدید به تعداد مشترکان برق در استان ایلام اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های نیروگاهی متناسب با تعداد مشترکان باید افزایش پیدا کند تا مشکل تامین برق در شرایط پیک مصرف با مشکل کمبود مواجه نشود.

وی شرایط اقتصادی کشور را موثر در افزایش خاموشی‌ها عنوان کرد و افزود: ما پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم ولی شرایط اقتصادی کشور اجازه توسعه ظرفیت نیروگاهی را نمی‌دهد و تنها راه امیدوار بودن به شکوفایی اقتصادی کشور و توسعه ظرفیت نیروگاها و کاهش خاموشی‌ها است.

اخلال قطعی برق در اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی / راهی جز نسخه نویسی کاغذی نداریم‌علت قطعی‌های مکرر برق در اصفهان چیست؟/ راهکار آموزش و پرورش برای امتحانات آنلاین در زمان قطعی برقادامه بحران قطعی برق در ایلام/ سوء مدیریت دلیل اصلی خاموشی‌ها است

شیرخانی در ادامه افزود: برنامه قطعی‌ها و اجرای آن اجتناب ناپذیر است و عوامل ایجاد قطعی‌ها نیز همان افزایش سرانه مصرف، خشکسالی و شرایط اقتصادی است که اجازه توسعه ظرفیت نیروگاه‌ها را نمی‌دهد و این شرایط مختص ایلام نیست و در تمام کشور انجام می‌شود.

وی به تلاش اداره خود برای کنترل بار اشاره کرد و گفت: کنترل مصرف ادارات و کاهش مصرف آنان به 50 درصد مصرف نسبت سال قبل، مدیریت مصرف توسط شهروندان تنها راه کاهش خاموشی‌ها در استان ایلام است.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام برق استان خاموشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری

 نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزئین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد