Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: شکستگی خط لوله انتقال آب شرب نمین وعنبران بازسازی شد.

عباس جنگی مرنی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به شرایط سخت خشکسالی امسال و ضرورت اجتناب‌ناپذیر تامین آب شرب مراکز جمعیتی استان اردبیل، ایجاب کرده که همکاران ما با جدیت مضاعف برای تامین آب شرب و خدمت رسانی به مردم عزیز تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برای تامین حداقل‌های اعتبارات مالی از منابع مدیریت بحران و خشکسالی و طرح تنش آبی و سایر منابع ممکن برای تسریع اجرای پروژه های اضطراری در طرح های آبرسانی اردبیل، مشگین شهر، نمین، عنبران، خلخال و تازه کند انگوت نتایج این فعالیت‌ها و تلاش‌ها را به ثمر خواهند رساند و در این راه با همراهی مسئولان ملی و استانی، سعی و کوشش می‌کنیم.

حسن کروبیان نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران نیز گفت: اکنون با انجام عملیات شبانه و تلاش تیم‌های اجرایی شرکت‌های آب منطقه‌ای استان اردبیل و آبفای استان اردبیل، شکستگی خط لوله انتقال آب شرب نمین و عنبران بازسازی گردید و خوشبختانه ساعاتی قبل، جریان آب مجددا به سمت شهر نمین و عنبران برقرار شده است.

وی تاکید کرد: برای تامین آب مطمئن و پایدار شهرهای نمین و عنبران و پنج روستای بخش عنبران، شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در حال اجرای پروژه آبرسانی نمین و عنبران است و این پروژه در چهار جبهه کاری در حال انجام و احداث می‌باشد که با پیگیری جدی و عاجل مدیرعامل شرکت آب منطقه اردبیل، امید می‌رود پس از تامین اعتبارات مالی لازم از محل طرح متمرکز شهرهای دارای تنش آبی و ارتقای کیفیت آب از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، فاز اول این پروژه در آینده نزدیک می تواند به بهره‌برداری برسد و مشکل تامین آب شرب منطقه در میان مدت حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه اردبیل آب شرب عنبران نمین نمین و عنبران استان اردبیل تامین آب آب منطقه آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌ها‌خ تایید کرد که شیاطین سرخ در تابستان تلاش ناموفقی برای جذب هری کین داشته‌اند و اظهار داشت که ناتوانی منچستر یونایتد در جذب اهداف اصلی، پروژه بازسازی آنها را به تأخیر می‌اندازد.

کین هدف اصلی یونایتد در تابستان بود، اما با منتفی شدن این انتقال، آنها مجبور شدند به گزینه‌های جایگزین روی بیاورند. باشگاه تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری بلندمدت را هدف قرار دهد و در نهایت با انتقالی ۷۲ میلیون پوندی راسموس هویلوند را به خدمت گرفت.

تن‌هاخ قبلاً در مصاحبه‌ای گفته بود که درک می‌کند که ممکن است یونایتد نتواند بازیکنان سطح بالایی را جذب کند و حالا در گفت‌وگویی جدید تأیید کرد که یکی از این بازیکنان سطح بالا که یونایتد به دنبال او بوده، هری کین است.

او گفت: «من می‌توانم مهاجمی را ببینم که قبلاً توانایی‌هایش را ثابت کرده است، می‌خواستیم او را به خدمت بگیریم اما نتوانستیم و سپس به سراغ راسموس رفتیم چون او یک استعداد است.

می‌دانید که هری کین در هر فصل حداقل ۳۰ گل برای شما خواهد زد. ما او را می‌خواستیم اما این انتقال انجام نشد. هویلوند بزودی به سطح او خواهد رسید اما این فرایند زمان می‌برد و همین باعث می‌شود که ما زمان بیشتری را برای بازسازی تیم و بردن آن به سطوح بالاتر نیاز داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم