Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@19:17:28 GMT

بررسی چهار سرمربی احتمالی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۵۸۴۵

بررسی چهار سرمربی احتمالی بارسلونا

طبق گزارش های رسانه‌های اسپانیایی، سران بارسلونا از بین 4 گزینه موجود هنوز به جمع بندی نرسیده که چه کسی در فصل آینده هدایت این تیم را برعهده گیرد.

به گزارش مشرق، نیمکت بارسلونا به یک بی‌اعتمادی بزرگ برخورد کرده است. لاپورتا به کومان بی‌اعتماد است و از طرفی ژاوی را نیز مربی خوبی برای این تیم نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌خواهد ستاره سابق این تیم، از السد خداحافظی کند و سرمربی تیم ب بارسا شود و پس از اثبات خود در آنجا، به نیمکت تیم اصلی برسد. دقیقا کاری که پپ گواردیولا در سال 2007 با تیتو ویلانووا انجام داد و توانست جانشین رایکارد در تیم اصلی شود. 

البته این ایده در ذهن شخص لاپورتا است و دیگر سران بارسلونا معتقدند باید کومان اخراج شود و ژاوی بازگردد. فردا جلسه مهم لاپورتا و کومان در خصوص آینده برگزار خواهد شد و باید دید در آن جلسه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. کومان در آخرین نشست خود ادعا کرد که قرارداد دارد و خواهان ماندن است. از طرفی بارسا برای فسخ قرارداد او باید 7.5 میلیون یورو پول بپردازد که این مبلغ برای باشگاه زیاد است. کومان معتقد بوده فصل خوبی را پشت سر گذاشته است و باید به او اعتماد شود. روز گذشته نیز آلبرت سائز، یادداشتی در تمجید از کومان نوشت و علت اصلی ناکامی را بارتومئو دانست.

بیشتر بخوانید:

کنایه سوارس به کومان و بارسلونا پس از قهرمانی

موندو نوشت که بارسلونا البته گزینه‌های دیگری نیز در چنته دارد و می‌خواهد اگر در خصوص کومان یا ژاوی به توافق نرسید، برای انتقال آنها تلاش کند. میکل آرتتا و روبرتو مارتینز، سرمربی‌های آرسنال و تیم ملی بلژیک در رادار قرار گرفتند. آرتتا دستیار پپ بوده و با ایده های او آشناست اما نتوانسته در 2 فصل عملکرد مثبتی در آرسنال به ثبت رساند. وی در فصل اول قهرمان جام حذفی شد ولی امسال حتی نتوانست به لیگ قهرمانان برسد و با کسب رتبه هشتم به کار خود پایان داد. 

از طرف دیگر روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2018 به مقام سومی دنیا رسید. او پیش از این در اورتون کار کرده و عملکرد متوسطی از خود به ثبت رسانده است.

باید دید چه آینده‌ای در قبال بارسلونا خواهد بود. این تیم به نظر با مسی تمدید خواهد کرد و در تابستان بازیکنانی رایگان مثل آگوئرو و اریک گارسیا را خریداری خواهد کرد. اگر کومان نیز در نیمکت بماند، ممفیس دپای را نیز می‌توان خرید بعدی این تیم دانست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین بارسلونا مسی لاپورتا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان در حالی امروز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که چند بازیکن اصلی این تیم پس از رفع مصدومیت آماده بازی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان که با توجه به نتایج هفته‌های قبل با فاصله‌ای قابل توجه نسبت به تیم دوم و چهارم در رده سوم جایگاهی تثبیت شده پیدا کرده است در حالی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که برای اولین بار در سال ۱۴۰۳ بدون مصدوم خواهد بود و مورایس ترکیبی کامل‌تر نسبت به بازی‌های قبل در اختیار خواهد داشت.

رقابت جالب در قلب دفاع

با مصدومیت محمد دانشگر، این هادی محمدی بود که جانشین او در قلب دفاعی سپاهان در کنار سیاوش یزدانی شده بود. او که عملکرد خوبی در بازی‌های اخیر از خود نشان داده است بعید است پس از نمایش خوب برابر پرسپولیس نیمکت نشین شود و احتمالاً قلب دفاعی سپاهان برابر استقلال خوزستان بدون تغییر خواهد بود و محمد دانشگر با وجود رفع مصدومیت به ترکیب اصلی راه پیدا نمی‌کند. در دو سمت خط دفاعی نیز مطابق معمول میلاد زکی‌پور در سمت چپ و رامین رضاییان در سمت راست به کار گرفته خواهند شد تا اینگونه خط دفاع چهار نفره مقابل پیام نیازمند تکمیل شود.

سه مهره قابل اطمینان در مرکز زمین

خط هافبک سه نفره سپاهان را مانند بازی قبل مقابل پرسپولیس برایان دابو، محمد کریمی و امید نورافکن تشکیل می‌دهند و در این بین برایان دابو وظایف دفاعی بیشتری خواهد داشت. البته ترافیک در خط هافبک سپاهان بالا است و بازیکنانی مثل محمد جواد حسین و عباس حبیبی نیز می‌توانند با توجه به شرایط بازی فرصت حضور در زمین را پیدا کنند.

بازگشت احتمالی اسدی به خط آتش سپاهان

خط حمله سه نفره سپاهان با یک مهاجم نوک و دو وینگر شکل می‌گیرد. شهریار مغانلو قطعاً به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته خواهد شد و مهره جانشین او می‌تواند کاوه رضایی باشد. در سمت چپ خط حمله مورایس سه انتخاب یعنی رضا شکاری، آریا یوسفی و علی اصغر اعرابی را خواهد داشت که احتمال استفاده از شکاری بیشتر است. در سمت راست نیز با توجه به بازگشت اسدی، احتمالاً او اولویت مورایس خواهد بود تا حضور او به جای احمدزاده، تنها تغییر سپاهان نسبت به بازی قبل باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال خوزستان

پیام نیازمند، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کد خبر 751024

دیگر خبرها

  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم