Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:38:22 GMT

ورق کامپوزیت در نمای ساختمان | نمای کامپوزیت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۴۶۹

ورق کامپوزیت در نمای ساختمان | نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیت از سه لایه اصلی که عبارتند از دو لایه اصلی که از جنس ورق آلومینیوم می باشد... - اخبار بازار -

ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت از سه لایه اصلی که عبارتند از دو لایه اصلی که از جنس ورق آلومینیوم می باشد و قطر آن بین 0.5 الی 3 میلیمتر و از یک لایه از مواد پلی اتیلن در مرکز ورق، ساخته شده است. جهت مقاومت  ورق کامپوزیت  در برابر خط و خش، از یک لایه PVDF جهت پوشش ورق کامپوزیت استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی سطح ورق کامپوزیت یک لایه فیلم جهت محافظت از ورق در هنگام جابجایی و نصب کشیده می شود که بعد از نصب از روی ورق جدا می گردد.

ویژگی ها و مزایای ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت دارای ویژگی ها و مزایای مختلفی بوده که در زیر به برخی از این مزایا اشاره خواهیم داشت :

وزن سبک

از مهمترین مزایای ورق کامپوزیت، وزن سبک می باشد که در مقایسه با متریال های سنتی نمای ساختمان مانند سنگ طبیعی و شیشه، دارای وزن بسیار سبک تری می باشد که در نتیجه وزن کلی ساختمان به دلیل وزن سبک نمای کامپوزیت کاهش یافته و در زمان وقوع زمین لرزه، باعث ایمنی ساختمان خواهد شد.

تنوع رنگ

رنگ بندی ورق کامپوزیت بسته به برند تولید کننده آن دارای تنوع بسیار بالا و نامحدودی می باشد و پوشش آن دارای بالاترین مقاومت در برابر خط و خش بوده و در برابر اشعه ماورای بنفش نور خورشید دچار تغییر رنگ نشده و دارای عمر بسیار بالایی می باشد.

ابعاد مختلف

به دلیل امکان تولید ورق کامپوزیت در ابعاد مختلف و متنوع، اجرای انواع نمای کامپوزیت در انواع طرح ها، میسر شده و دست طراحان معمار جهت خلق طرح های پیچیده و خلاقانه به سادگی فراهم می گردد.

قابلیت ضد حریق

یکی از مهم ترین قابلیت های ورق کامپوزیت، ویژگی ضد حریق آن می باشد. ورق کامپوزیت ضد حریق جهت بالا رفتن ایمنی ساختمان در برابر آتش سوزی طراحی و تولید می شود. ورق کامپوزیت معمولی در هنگام آتش سوزی دود سمی از خود متصاعد کرده و استنشاق آن باعث بروز آسیب های ریوی خواهد گردید. به دلیل جنس هسته ورق کامپوزیت ضد حریق، هنگام وقوع آتش سوزی دود سمی متصاعد نشده و از انتشار و گسترش حریق جلوگیری می نماید.

سرعت در اجرا

به دلیل حمل و نقل آسان و وزن سبک ورق کامپوزیت، اجرای این نوع نمای ساختمان بصورت سریع انجام می پذیرد. از این روی، نمای کامپوزیت به علت اتمام سریع پروژه، مورد توجه انبوه سازان قرار گرفته است.

عایق گرما و سرما

ورق کامپوزیت به دلیل وجود هسته از جنس پلی اتیلن فشرده در مرکز ورق، عایق بسیار خوبی جهت گرما و سرما می‌باشد که باعث شده اتلاف انرژی در ساختمان به حداقل برسد و در نتیجه باعث کاهش هزینه های مصرف انرژی در ساختمان می گردد.

عایق صوتی

ورق آلومینیوم کامپوزیت پنل دارای قابلیت اکوستیک بوده که عایق صوتی مناسبی به شمار می رود که در شهر های بزرگ از ورود آلودگی صوتی به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.

تعمیر و نگهداری آسان

نمای ورق کامپوزیت بصورت یکپارچه نمی باشد و این مزیت باعث می شود چنانچه برای هر یک از پنل های آلومینیومی خرابی پیش بیاید بدون تخریب کل نما، فقط پنل معیوب تعویض می گردد و همچنین ورق کامپوزیت به شستشو و نگهداری زیادی نیازمند نمی باشد.

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت  به دلیل مزایایی که ذکر شد هر روز بیش از دیروز مورد استقبال پیمانکاران و انبوه سازان، واقع شده است و امروزه در بیشتر ساختمان ها و برج ها از نمای کامپوزیت استفاده می گردد.

در دنیای امروز هر روز نما و متریال های جدیدی به بازار عرضه می گردد که در مقابل، مصالح و متریال های سنتی مانند سنگ، شیشه و آجر را از رده رقابت در بازار، بیرون میکند. نمای کامپوزیت به دلیل مزایای فراوانی از جمله سبکی و عمر بالا، توانسته جایگاه خود را در بین دیگر متریال ها بدست آورد.

گروه تخصصی نما آلومینیوم

گروه تخصصی نما آلومینیوم با سال ها تجربه مفید در زمینه تولید و واردات انواع ورق کامپوزیت و همچنین توانایی تامین انواع برند های ورق کامپوزیت از جمله : آلکوباند، آلومی پیک، آلوتک، سان متال، مکس متال، آلواستون، دلتاباند، پلاس باند، آلومکس، گلکسی باند، اطلس باند، آلوتایل، پریمیوم باند، نانو باند، گات باند، آلکووست، طلوع باند، شاین باند، آلوکس، فوجی، مکس متال، تویو باند، سوپر باند، رینوباند و...  با سرعت و کیفیت بالا را داراست.

واردات مستقیم انواع چوب ترمو  از کشور فنلاند با بالاترین کیفیت و همچنین تولید چوب ترمووود ایرانی و فروش رنگ مخصوص چوب ترمو با برند کیلز (KIKZ) .

گروه تخصصی نما آلومینیوم

آدرس : تهران ، میدان نبوت هفت ، ابتدای گلبرگ غربی ، خیابان کمیجانی پلاک 8

وب سایت : namaaluminium.com

77971176 021

77972741 021

09122112901

09193800034

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورق کامپوزیت لایه اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند که طوفان روز شنبه شهر گوانگژو در جنوب چین را درنوردید و پنج نفر کشته و بیش از ۱۴۰ ساختمان آسیب دیدند. ویدئو‌های منتشرشده در فضای مجازی، آسمان ابری را نشان می‌دهد که کیسه‌های زباله در طوفان پیچنده (تورنادو) در هوا می‌چرخند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ