Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم ساقی روز دوشنبه در نشست روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی کاشمر با بیان این که انتخابات ۱۴۰۰ پروژه اصلی و ملی نظام است افزود: تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از وظایف اصلی ما در انتخابات تعریف شده است.

وی با اشاره به نقش اصلی روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت های روابط عمومی‌ها در کنار کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات شهرستان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کاشمر با بیان این که از جمله وظایف روابط عمومی ها آینده نگری است افزود: در عصر ارتباطات روابط عمومی‌ها نقش سنگینی دارند چون از ابعاد مختلف سازمانها مطلع هستند و می توانند از برخی مشکلات پیشگیری کرده و راهبرد ارائه کنند و این مهم  زمانی محقق می شود که روابط عمومی به اهداف سازمانی، ابعاد مختلف و نقاط ضعف و قوت اشراف داشته باشد.

ساقی نقش بحران ستیزی را از وظایف روابط عمومی ها برشمرد و تصریح کرد: روابط عمومی قبل از بروز، حین و بعد از بحران باید با اطلاع رسانی به موقع و شفاف نقش ایفا کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی دقیق از خدمات سازمان به افکار عمومی به جایگاه سازمان در جامعه اعتبار می بخشند و نقش امید آفرینی را نیز ایفا می کنند.

فرماندار کاشمر گفت: سازماندهی خبری سازمان در راستای هم‌افزایی باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد زیرا اطلاع رسانی‌های چندگانه باعث سردرگمی مردم و مخاطب می‌شود.

ساقی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به موقع، همکاری فعال و مستمر روابط عمومی ها با رسانه‌ها و خبرنگاران را خواستار شد و تاکید کرد: انتقادات باید بدون ممیزی و شفاف توسط روابط عمومی به مدیران منتقل شود.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ روابط عمومی کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ روابط عمومی کاشمر انتخابات ۱۴۰۰ روابط عمومی کاشمر اخبار کنکور روابط عمومی ها اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران