Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کردستان با بیان اینکه همه مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و با مشارکت بالا در استان فراهم است، از همه کردستانی‌ها خواست که با انگیزه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا پیش‌از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز و محوطه سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: واقعه افتخارآفرین آزادسازی خرمشهر، متعلق به همه نسل‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سخنان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، را بیانگر خلوص، پاکی، صفا، صداقت و وحدت مردم و رزمندگان آن زمان دانست و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر یک افتخار ملی بوده که باید همواره برای نسل جوان امروزی تبیین شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نماد شجاعت، استقامت و از خودگذشتگی جوانان ایران اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی و پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب است، تصریح کرد: اگر امروز دشمن جرأت تجاوز و حضور در منطقه را ندارد به دلیل شکست‌های پی در پی و مقاومت و ایستادگی مردمی بوده که همواره پای این نظام و انقلاب ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: با آزادسازی خرمشهر نظام سلطه دچار شکست سنگین شدفرمانده سپاه کردستان: شکست رژیم صهیونیستی با الگوبرداری از حماسه فتح خرمشهر محقق شد

وی افتخار و اقتدار کنونی نظام را برگرفته از حماسه و افتخارآفرینی‌های حماسه سوم خرداد دانست و بیان کرد: باید حماسه بزرگ فتخ خرمشهر را یک افتخار دانست چراکه اگر امروز ملت ایران در برابر سخت‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی مقاومت کرده و همواره پای نظام هستند، حاصل همان رشادت‌ها و توانمندی‌هایی است که در جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر به نمایش گذاشته شد.

مرادنیا در پایان سخنان خود گریزی به انتخابات پیش‌رو زد و با بیان اینکه همه مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و با مشارکت بالا در استان فراهم است، از همه کردستانی‌ها خواست که با انگیزه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

استاندار کردستان اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال به تمام کسانی که در راه اعتلای کشور و خدمتگزاری مردم گام برداشته، توان و سلامتی عطا کند تا مملکت از گزند دشمنان به دور و همچنان زیر سایه عنایت رهبری مستدام پیش رود.

انتهای پیام/481/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار کردستان آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از 18 سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده 400 متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات 250 هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت 100 هزار تن راه‌اندازی شده که تا 200 هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا 37 میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد