Web Analytics Made Easy - Statcounter

پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی از وقوع حادثه رانندگی مرگبار در محور اراک-برجرد بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه کشنده کامیون در شب گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ در پی حادثه رانندگی شب گذشته محور اراک–بروجرد که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه کشنده کامیون رخ داد، هر ۵ سرنشین سمند در دم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب تشریح جزئیات این حادثه بیان داشت: در پی اعلام گزارشی در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع یک فقره تصادف درمحور اراک - بروجرد، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با کامیون کشنده رخ داد، هر ۵ سرنشین خودروی سواری در دم جان باختند.

پور شمس اظهار داشت: علت این سانحه رانندگی از سوی کارشناس پلیس راه "بی توجهی از جانب راننده سمند به علت انحراف به چپ " اعلام شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خودروی سواری یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان