Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:11:52 GMT

مانیتور گیمینگ هواوی میت‌ویو GT

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۰۹۷۶

مانیتور گیمینگ هواوی میت‌ویو GT

هواوی از مانیتور MateView – میت ویو با اندازه ۲۸.۲ اینچ برای کاربران حرفه‌ای رونمایی کرد. نسخه GT این مانیتور نیز با نمایشگر ۳۴ اینچ خمیده برای گیمرها ارائه شده است.

به گزارش برنا؛ هواوی روز گذشته از مانیتورهای جدید خود در چین رونمایی کرد. این مانیتورها که MateView و MateView GT نامیده می‌شوند به ترتیب برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها توسعه داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیایید اول درباره مانیتور میت ویو صحبت کنیم. این مانیتور دارای نمایشگر ۲۸.۲ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و نسب تصویر ۳ به ۲ است. با نگاه به میت ویو متوجه طراحی مینیمالیستی آن با حاشیه‌های باریک و پایه عریض خواهید شد.

این صفحه از یک پنل IPS ساخته شده است و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را در کنار نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و پشتیبانی از استاندارد HDR400 ارائه می‌دهد.  از دیگر مشخصات این مانیتور می‌توان به کنتراست ۱: ۱۲۰۰، نسبت صفحه به بدنه ۹۸ درصد، و حتی پوشش ۹۸ درصدی طیف رنگی DCI-P3 اشاره کرد. البته؛ این میزان در حالت sRGB به ۱۰۰ درصد می‌رسد که برای هر حرفه مدیا محور امری ضروری به حساب می‌آید. در زمینه درگاه‌ها نیز شاهد یک درگاه USB-C برای تأمین انرژی مورد نیاز مانیتور، و یکی دیگر برای انتقال داده، تصویر و شارژ کردن دستگاه‌های دیگر با توان ۶۵ وات هستیم. از دیگر درگاه‌های این مانیتور می‌توان به دو درگاه USB-A 3.0، یک درگاه HDMI 2.0، یک درگاه MiniDP و حتی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و ورودی میکروفون اشاره کرد.

بر خلاف نسخه قبلی، مانیتور MateView GT فقط برای گیمرها عرضه شده است و دارای یک صفحه نمایش خمیده ۳۴ اینچ با خمیدگی ۱۵۰۰R و حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت است. این مانیتور به یک نمایشگر با رزولوشن ۳۴۴۰ × ۱۴۴۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز، نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و کنتراست ۴۰۰۰:۱ مجهز شده است.

هواوی توانسته برای مانیتور میت ویو جی تی تأییدیه TÜV Rheinland را دریافت کند تا جلسات طولانی گیمینگ سبب فشار آوردن به چشم کاربر نشود. علی‌رغم اینکه GT یک مانیتور گیمینگ است ولی شاهد پوشش ۹۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصدی در حالت sRGB هستیم. یک ویژگی شاخص دیگر نسخه GT قرار گرفتن دو اسپیکر ۵ وات در پایه مانیتور است.

قیمت و زمان عرضه

نسخه پایه مانیتور MateView حدود ۷۳۰ دلار قیمت خواهد داشت و از ۱۱ خرداد و در رنگ سفید به بازار عرضه خواهد شد. مانیتور گیمینگ Mateview GT تقریباً ۵۶۰ دلار قیمت دارد و همزمان با مدل پایه و در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین نمایشگر روشنایی استاندارد پوشش انرژی شاخص دلار هواوی گیمینگ مانیتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزمو چاینا، این سری دارای تراشه جدید Kirin۹۰۱۰ هستند. تراشه جدید به طور واقعی آزمایش شده و عملکرد آن بهتر از انتظارات و بدون داغ شدن دستگاه بوده است.

Kirin۹۰۱۰ جایگزین تراشه های Kirin۹۰۰۰ شده که روی گره پردازشی کلاس ۷ نانومتری نسل دوم SMIC ساخته شده که به آن N+۲ نیز می گویند. تراشه های Kirin ۹۰۰۰ نیز براساس همین فرایند فناورانه ساخته شده اند.

SMIC بزرگترین پیمانکار تراشه سازی چین در جهان است. با توجه به ذخیره محدود موبایل های Pura ۷۰، پیش بینی می شود ظرفیت تولید تراشه های جدیدKirin هنوز محدود باشد. با این وجود تولید یک مدل پرچمدار جدید با تراشه جایگزین نشان می دهد هواوی اندک اندک چالش ذخایر تراشه خود را در بحبوحه تحریم های آمریکا با کمک نسخه های داخلی برطرف می کند.

البته اینکه SMIC چگونه توانسته تراشه های مذکور را بدون دسترسی به ابزارها و فناوری های خارجی بسازد، هنوز مشخص نشده است.

طبق گزارش ها تراشه جدید Kirin۹۰۱۰ دارای هسته خوشه ای مشابه نسخه های پیشین است. می توان Kirin۹۰۱۰ را یک نسخه تراشه Kirin۹۰۰۰ دانست که نسبت به نمونه های پیشین بازده بالاتری دارد.

با این وجود به نظر می رسدKirin۹۰۱۰ با وجود قدرت رایانشی بیشتر، سرعت عملکرد هسته آن کندتر است.

براساس گزارش های پیشین سریPura ۷۰ موبایل هایی پرچمدار با تمرکز بر عکاسی هستند. این سری شامل ۴ مدل Pura ۷۰، Pura ۷۰پرو، Pura ۷۰پرو پلاس و Pura ۷۰اولترا است.

کد خبر 6092832

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است