Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@15:36:53 GMT

یک فروند هواپیمای اف ۵ بازآماد شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۰۱۴

یک فروند هواپیمای اف ۵ بازآماد شد

همزمان با فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس، یک فروند هواپیمای شکاری بمب افکن اف۵ در پایگاه هوایی شهیدحبیبی زهام مشهد بازآماد (اورهال) شد.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، به همت متخصصان و کارشناسان جوان، زبده و متعهد پایگاه شهید حبیبی زهام مشهد، یک فروند هواپیمای شکاری بمب افکن اف۵  با صرف ۱۰ هزار نفر ساعت و با تکیه به توان داخلی و دانش بومی بازآماد و به ناوگان هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم حمید مصطفوی فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد در حاشیه الحاق این جنگنده به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش، ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: این افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی ارتش است که با تکیه بر توان داخلی و اتکا به دانش جوانان و متخصان خود همه هواپیماها و جنگنده‌های خود را در داخل و بدون کوچکترین وابستگی بازآماد می‌کند.

 وی افزود: دانش بازآماد انواع هواپیما، آموزش خلبانی، تامین قطعات و سلاح های مورد نیاز و... امروز در نیروی هوایی ارتش بومی شده و کوچکترین وابستگی به خارج از کشور نداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی مشهد ارتش هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است