Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن را مدیون بازیکنان است. به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی درباره حواشی پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: قبل از این که وارد ورزشگاه بشویم اتفاق بدی برای ما رخ داد و متاسفانه مرود هجوم قرار گرفتیم و خدا به ما رحم کرد که اتوبوس ما چپ نشد، چون صحنه خیلی وحشتناکی بود و کسانی که اینکار را کردند، به قصد کشت این کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار نارنجک‌ها جنگی بود.

وی افزود: ما با استرس زیادی وارد زمین شدیم. حتی نمی‌خواستیم وارد زمین بشویم اما به احترام فوتبال و کسانی که منتظر تماشای بازی بودند، بازی کردیم. بازیکنان تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بازیکنان نبودم  و در اتوبوس عقبی بودم اما وقتی صحنه را دیدم، پاهایم می‌لرزید. صحنه وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع بشود. نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید اما روی یک صحنه همه را غافلگیر کردند. کار غیر انسانی و بی‌شرمانه‌ای بود. احتمال زیادی داشت که اتوبوس واژگون شود و اتفاق ناگواری برای فوتبال رخ بدهد و تاریخ این موضوع را فراموش نمی‌کرد. باید فکری به حال این موضوع بشود. چون واقعا آزاردهنده است.

او هم‌چنین گفت: از طریق دوربین‌ها دو نفر را شناسایی و دستگیر کردند اما امیدوارم متوجه بشویم از طرف چه کسانی آمده بودند.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی هم گفت: در نیمه اول کنترل بازی در اختیار ما بود اما روی یک اتفاق گل خوردیم. تیم حریف هم تیمی منظمی بود خیلی خوب اصول دفاعی را راعیات می‌کرد. ما غافگیر شدیم و گل خوردیم. نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. بازیکنان نشان دادند روح بزرگی دارند و باید به آن‌ها تبریک بگویم. این برد را مدیون آن‌ها هستم. از هواداران هم می‌خواهم مثل هیمشه از بازیکنان حمایت کنند. امیدوارم مشکلات هم حل بشود. از غیرت بازیکنان درس زیادی گرفتم.

گل‌محمدی هم‌چنین گفت: در نیمه دوم سعی کردیم روی ارسال‌ها دقت بیش‌تری داشته باشند و از کارهای ترکیبی استفاده کنند و این کار را به خوبی اجرا کردند و کار هجومی ما خوب شکل گرفت.

وی ادامه داد: کلا این کار (حمله با نارنجک) کار غیرانسانی بود چون احتمال واژگونی اتوبوس وجود داشت. من که در اتوبوس عقبی بودم، زیر میز رفتم. اگر همین  اتفاق سمت راننده رخ می‌داد، اتقاق ناگواری رخ می‌داد. اگر لاستیک می‌ترکید همه باید به سر هم  می‌زدیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت