Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:58:49 GMT

مربی استقلال: بگویید می‌خواهیم بقیه قهرمان شوند!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۶۴۰

مربی استقلال: بگویید می‌خواهیم بقیه قهرمان شوند!

مربی تیم استقلال نسبت به عملکرد داور دیدار با صنعت نفت موضع گیری تندی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان حضور یافته بود، صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:


**از ابتدای بازی مسلط بودیم


درباره بازی باید بگویم که از ابتدای مسابقه سوار و مسلط بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تدابیر آقای مجیدی کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم.


**اگر می خواهند جام را به بقیه بدهند بگویند


ظاهرا قوانینی که ما از فوتبال می شناسیم، با قوانینی که آقایان داور در زمین اجرا می کنند، متفاوت است. مگر می شود در یک بازی 3 بار موقعیت منجر به گل را اشتباه کنند؟ مگر می شود در همه بازی ها این اتفاق بیفتد؟ آقایان اگر می خواهند جام را تقدیم بقیه کنند، بگویند تا ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم.


**قانونی که ما می شناسیم، این نیست


حرف هم بزنیم، محروم می شویم. مگر می شود پنالتی واضح ما را نگیرند و به بازیکن ما کارت زرد بدهند و محرومش کنند؟ مگر می شود موقعیت گل صد درصد آفساید را بگیرند؟ آن قانونی که ما می شناسیم این است که کارت را می شود بعد از آوانتاژ بدهند. اجازه بدهند توپ را وارد دروازه کند، بعد سوت بزنند. مگر می شود گل صد درصد درست ما را آفساید بگیرند؟ 


**چقدر ساکت باشیم و حرف نزنیم؟


چند اتفاق در یک بازی؟ چند بازی پیاپی؟ مگر این تیم هوادار ندارد؟ مگر این کادر فنی زحمت نمی کشد؟ مگر این آدم ها، انسان نیستند؟ چقدر ناعدالتی؟ چقدر نابرابری؟ شما قاضی هستید. آقایان داور! شما قضاوت می کنید. بدون عدالت مگر می شود؟ چقدر ساکت باشیم و حرف نزنیم؟ سر تیم ما را هر بازی می برند. هیچ نمی گوییم و می گوییم زیبا بازی کردیم و موقعیت خراب کردیم.


**با تیم ما مشکل دارند؟


 3 بازی پیاپی برای ما پنالتی نمی گیرند؟ تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟ با تیم ما مشکل دارند؟ ما این را نمی فهمیم. صحنه ها را می بینند و کارشناسی می کنند و دوباره وارد زمین می شوند. ما نمی دانیم داستان چیست. 


**از بازیکنان تشکر می کنیم اما...


نمی شود فنی صحبت کرد. تیم ما مسلط بازی بود و خیلی از تاکتیک هایمان اجرا شد، از تک تک بازیکنان به خاطر بازی در این شرایط آب و هوایی تشکر می کنیم ولی واقعا متاسفیم به خاطر این نوع قضاوت هایی که علیه تیم ما می شود.

 

ادامه دارد...

صالح مصطفوی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صالح مصطفوی استقلال تهران مگر می شود تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از بازی های کلاسیک بزرگ فوتبال اروپاست. 12 پیروزی برای تیم مادریدی، سه تساوی و یازده پیروزی برای بایرن، این دوئل را به عنوان یکی از متوازن‌ترین دوئل ها در قاره اروپا تبدیل کرده است.

احترام بین دو باشگاه کامل است و این را می توان در اظهاراتی مشاهده کرد که آنها در روزهای قبل از بازی رفت تبادل نظر کرده اند.

توخل دیروز در نشست خبری خود در مورد بازی با رئال گفت: «همه چیز تحت کنترل به نظر می رسد، اما شما پنج ثانیه بعد از رئال گل دریافت می کنید.»

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بایرن-آینتراخت، توماس توخل یکی از ویژگی های بزرگ رئال مادرید را فاش کرد که باعث ترس رقبای آن می شود: «من چند بار بازی های رئال مادرید را با آنالیزورهایم دیده ایم. اگر نگاه کنید، در گل‌ها و موقعیت‌های آن‌ها اگر به 10 ثانیه عقب تر برگردید، اصلا به نظر نمی رسد که قرار است به گل برسند یا یک شانس گل مسلم خلق کنند.
همیشه نمی توان حدس زد رئال قرار است به گل برسد. گاهی بله، چون موقعیت‌های واضحی هستند و خطر را می‌بینید، اما گاهی اوقات آنها را نمی‌بینید. به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل است، که رئال مادرید پنج ثانیه بعد شما را غافلگیر می کند. این واقعا ترسناک است.» 

توخل می گوید: «رئال بالاترین کیفیت فردی را دارد با توانایی باورنکردنی در تغییر موقعیت و حفظ ریتم در ضدحملات. اجرای فنی ضد حملات رئال بدون تاخیر انجام می شود. در ال‌کلاسیکو آنها نزدیک بود ببازند ولی خیلی سریع به هر دو گل بارسا پاسخ دادند و. بعد گل برتری را زدند. اصلا به نظر نمی رسید رئال قرار است به گل سوم برسد و این همان چیزی است که رئال را خاص می‌کند.»

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم