Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثر جمهوریخواهان هنوز بر این باورند که دونالد ترامپ پیروز واقعی انتخابات ۲۰۲۰ بوده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تازه ترین نظرسنجی مشترک رویترز-ایپسوس حاکی است اکثر طرفداران حزب جمهوریخواه آمریکا هنوز معتقدند دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری جنجالی 2020 به پیروزی رسیده و شکست وی در برابر جو بایدن تنها به دلیل رای گیری غیرقانونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

70 مامور پلیس از زمان یورش طرفداران ترامپ کنگره را ترک کرده‌اندبایدن: تنها در شرایط مناسب حاضر به دیدار با رهبر کره شمالی هستم/ رفتار ترامپ را تکرار نمی‌کنم

 

بر اساس این گزارش، نظرسنجی مذکور نشان می دهد 53 درصد جمهوریخواهان ترامپ را رئیس جمهور واقعی آمریکا می دانند، این رقم برای دموکرات ها به کمتر از 3 درصد و برای کل آمریکایی ها به 25 درصد رسیده است.

حدود یک چهارم بزرگسالان آمریکایی نیز بر این باورند که انتخابات 3 نوامبر با برخی قانون شکنی ها برگزار شده است از جمله 56 درصد جمهوریخواهان چنین اعتقادی دارند.

جو بایدن نامزد دموکرات با بیش از 7 میلیون رای برتری توانست در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به پیروزی برسد. ده‌ها دادگاه در سراسر آمریکا چالش ها و شکایت‌های ترامپ نسبت به نتایج انتخابات را رد کردند.

بیش از 61 درصد جمهوریخواهان نیز گفته‌اند که انتخابات از ترامپ دزدیده شده است. تنها 29 درصد جمهوریخواهان نیز گفته‌اند که ترامپ در مسئولیت حمله و یورش مرگبار طرفدارانش به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه سهیم و شریک است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درصد جمهوریخواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!