Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه  ایرنا، معاون شورای مفتیان روسیه در دیدار با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و اندیشه های امام خمینی (ره) باعث هویت بخشی به مسلمانان در جهان بویژه در روسیه شد.

دمیر محی الدین با اشاره به دغدغه امام‌خمینی(ره) برای مشکلات مسلمانان و آینده نگری وی در فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بر ضرورت بازاندیشی پیام مهم و تاریخی امام‌خمینی(ره) به گورباچف در شرایط کنونی را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شورای مفتیان همچنین برقراری روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را خیانت این کشورها به آرمان فلسطینیان ارزیابی کرد.

وی حمایت از مردم فلسطین و وحدت و انسجام مسلمانان در این جهت را مهم و سرنوشت ساز دانست و از ایران به دلیل مواضع اصولی در این خصوص تشکر کرد و آن را الگویی برای مسلمانان روسیه دانست.

طرج جمهوری اسلامی ایران تنها راه نجات فلسطین

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در این دیدار تنها راه حل قضیه فلسطین را طرح تهران برای برگزاری رفراندم یا مقاومت دانست و عنوان داشت: کشورهای اسلامی به جز برگزاری جلسه و در نهایت صدور بیانیه اقدام عملی انجام نمی دهند این در حالی است که رژیم صهیونیستی تنها به فکر گسترش سرزمینی و انقراض نسل فلسطینی ها است و بر هیچ تعهدی پایبند نیست.

 کاظم جلالی در این دیدار آمادگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه را برای توسعه همکاری ها با شورای مفتیان اعلام و بر ضرورت حفظ و تقویت هویت اسلامی، همبستگی ادیان و مذاهب برای مقابله با توطئه های دشمنان که از هر فرصتی برای تفرقه بین مسلمانان و ادیان الهی استفاده می کنند، تاکید کرد.

وی همچنین از همکاری های شورای مفتیان در برگزاری مراسم مذهبی از جمله روز جهانی قدس در مسجد جامع و خیمه رمضان قدردانی کرد.

در این نشست حجت الاسلام اکبری جدی رئیس مرکز اسلامی مسکو و هادوی مسئول بنیاد مطالعات اسلامی و انتشارات صدرا نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها کاظم جلالی روسیه نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاظم جلالی روسیه نوار غزه کاظم جلالی روسیه نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران شورای مفتیان کاظم جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به تظاهرات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
وی افزود: در روزهای گذشته در دانشگاه‌های معروف آمریکا از جمله کلمبیا، آستین و هاروارد اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی دانشجویان زیادی دستگیر و سرکوب شدند.
عبدالحسینی ادامه داد: این دانشجویان تنها خواستار پایان وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و حق آن ها این برخورد وحشی گرانه نیست.
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: در برخی از دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان نیز به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و باید از این قشر نیز حمایت جدی شود.
نهادهای بین المللی مقابل این سرکوب‌های وحشی گرانه بایستند
عضو شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: آمارهای اعلامی نشان می دهد تعداد دانشجویان دستگیر شده بسیار بالا بوده و دولت مردان آمریکایی از گسترش این اعتراضات در داخل و خارج آمریکا ابراز نگرانی می کنند. 
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی گفت: از نهادهای بین المللی درخواست می کنیم مقابل این سرکوب های وحشی گرانه بایستد و اجازه ندهد دانشجویان صرفا به خاطر ابراز عقیده شان دستگیر شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند