Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد گفت: اولین المپیاد ورزشی کارگران یزد در سال ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،محمد هادی آقایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اعلام اینکه اولین المپیاد ورزشی کارگران استان با سه هدف استعدادیابی، نشاط وشادابی وهمگانی کردن ورزش در سال ۱۴۰۰برگزار خواهد شد اظهار داشت: ثبت نام این المپیاد از ۶خرداد از طریق سامانه شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمان برگزاری این المپیاد بستگی به وضعیت بیماری کرونا در سطح استان دارد اما پیش بینی شده است که افتتاحیه این المپیاد از تاریخ اول تیر شروع و تا پایان تیر این مسابقات ادامه داشته باشد.

آقایی با بیان اینکه اولین و مهمترین جامعه هدف برگزاری این المپیاد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی می باشد تصریح کرد: طبق آمار تامین اجتماعی حدود۳۱۰هزارنفر بیمه شده اجباری تامین اجتماعی در سطح استان یزد می باشد که امیدواریم ۱۵تا۲۰هزارنفر ازاین تعداد در این رویداد شرکت کنند.

وی دومین گروه جامعه هدف برگزاری این المپیاد را کارگران بازنشسته اعلام و خاطرنشان کرد: کارگران بازنشسته جز گروه هایی هستند که کمتر به آنها توجه شده به همین علت سعی شده برنامه ها و مسابقاتی در این المپیاد ورزشی برای آنها تدارک دیده شود تا این افراد نیز انگیزه ای برای حضور در فعالیت های عمومی و ورزشی داشته باشند.

دبیر هیات ورزش کارگران استان یزد فرزندان خانواده های کارگران و زنان خانه دار که دفترچه تامین اجتماعی دارند و همچنین کارگران نابینا و کم بینا جز گروه های بعدی هدف برگزاری این المپیاد می باشند ابراز داشت: هزینه برگزاری این المپیاد حدود۳۵۰تا۴۰۰میلیون تومان می باشد که پیش بینی شده برای نفرات اول مبلغ۲۰میلیون ریال ، نفرات دوم ۱۵میلیون ریال و نفرات سوم ۱۰میلیون ریال می باشد، ضمن اینکه در رشته های تیمی برای تیم اول مبلغ ۶۰میلیون ریال، برای تیم دوم ۵۰میلیون ریال و برای تیم سوم مبلغ ۴۰میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این مسابقات در مرحله اول در سطح کارگاهها و کارخانه ها برگزار وسپس در سطح شهرستانی و در نهایت نفرات برگزیده در سطح استان باهم رقابت می کنند.

رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه در ۹شهرستان استان ۱۲مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران دایر بوده اماده ارائه خدمت به کارگران می باشد تصریح کرد: تنها در سطح شهرستان بهاباد هیچ مجموعه ورزشی فرهنگی برای کارگران وجود ندارد که طبق رایزنی های انجام شده زمینی برای این موضوع اختصاص یافته و انشاالله کارهای ساخت وساز آن به زودی شروع خواهد شد.

آقایی با بیان اینکه قبل از شیوع بیماری کرونا مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در ۳۲رشته ورزشی فعالیت آموزشی داشت خاطرنشان کرد: به دلیل کرونا در حال حاضر فعالیت های اموزشی این مجموعه به ۲۶رشته ورزشی کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان یزد جز استانهای کم تحرک ورزشی می باشد سعی شد علیرغم شیوع بیماری کرونا فعالیت های ورزشی متناسب با شرایط این بیماری برگزار شود که در همین زمینه ۱۳۰۰نفر آموزش در رشته های مختلف و ۴جشنواره فرهنگی ورزشی برگزار شد و از ۲۰مسلبقه انتخابی ۱۲۰نفر انتخاب و به مسابقات کشوری در ۱۷رشته ورزشی اعزام که در ۵رشته ورزشی ۹نفر از کارگران استان موفق به کسب مدال شدند.

دبیر هیات ورزش کارگران استان یزد در پایان به همکاری دستگاههای مختلف در زمینه برگزاری المپیاد ورزشی کارگان اشاره و اظهار داشت: در سطح ورزش برخی موازی کاری ها بسیار است که لازم است در این زمینه هماهنگی بیشتری بین ارگانها و نهادهایی که در زمینه ورزش درگیر هستند صورت گیرد تا بتوان از حداکثر ظرفیت استان برای پیشرفت و آبادانی استان و ورزشکاران با استعداد استان استفاده شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزاری این المپیاد کارگران استان یزد المپیاد ورزشی تامین اجتماعی سطح استان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل مسابقات و رویداد‌های علمی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت خبر داد.

علیرضا عموعابدینی اظهار کرد: ۱۰ اردیبهشت سال جاری راس ساعت ۱۴ آزمون متمرکز غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت در ۶ حیطه برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: برگزاری آزمون برعهده روسای باشگاه واحد‌های متولی این رویداد است و روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان روز دوشنبه یک ساعت قبل از آزمون سوالات را دریافت خواهند نمود.

وی توصیه کرد: روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی برای آماده سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون نظیر اطلاع رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سوالات آزمون و ...  تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ نمایند.

عموعابدینی بیان کرد: تا ۱۸ اردیبهشت ماه باید اسامی دانشجویان راه یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت گردد.  

وی ضمن بیان این موضوع که میزان سهمیه واحد‌ها برای همه واحد‌ها به ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحد‌ها ابلاغ می‌گردد به مسئولین واحد‌های دانشگاهی توصیه کرد برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه با تبلیغات محیطی دانشجویان را به ثبت نام و شرکت در آزمون ترغیب نمایند.

عموعابدینی تشریح کرد: نتایج آزمون باید توسط EDO و EDC‌ها  از ۲۴ تا ۳۶ ساعت در قالب فایل اکسل به روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارسال گردد و روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی نیز با تکمیل فایل اکسل اطلاعات را برای روسای استان‌ها ارسال نمایند.  

وی در پایان گفت: روسای استان‌ها پس از آماده سازی فایل تجمیعی موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید