Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:42:58 GMT

همراهی بیش از ۵۰۰ هزار دانش پژوه در مدرسه بورس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۳۳۵

همراهی بیش از ۵۰۰ هزار دانش پژوه در مدرسه بورس

. این کارگزاری علاوه بر فراهم کردن ابزارهای لازم برای سرمایه‌گذاری در بورس، بزرگترین آموزشگاه بورس کشور را با نام مدرسه بورس آگاه مدیریت می‌کند. برگزاری دوره‌های متنوع حضوری و آنلاین آموزش بورس در شعب سراسر کشور، برگزاری همایش‌ها و وبینارهای رایگان آشنایی با بورس و... گوشه‌ای از خدمات ارائه‌شده در مدرسه بورس آگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در سال گذشته بالغ بر 500 هزار نفر شاگرد و دانشجوی مدرسه بورس آگاه بودند و در مسیر آموزشی هدفمند گام برداشتند.

هدف اصلی در مدرسه بورس کارگزاری آگاه، علاوه بر بالا بردن سطح دانش بورسی جامعه، رضایت دانش‌پژوهان و بهبود فرآیند آموزش است و موارد زیر از جمله مزایای مدرسه بورس آگاه محسوب می‌شوند:

تنوع بالای دوره‌ها و تعریف بیش از 40 دوره تخصصی

تعریف دوره‌های متناسب با وضعیت بازار

برگزاری کلاس های رایگان

در نظر گرفتن مسیر آموزش مناسب با سطح افراد از مقدماتی تا پیشرفته
برگزاری کلاس‌های حضوری در شعب با رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی
وجود پلتفرم تخصصی و امکان دسترسی به ویدئوی کلاس‌ها
برگزاری کارگاه‌های پرسش و پاسخ
استفاده از مزایای سیستم تخفیف‌دهی بآشگاه در ابعاد متنوع

شما هم می‌توانید در کلاس‌های حضوری و آنلاین مدرسه بورس آگاه شرکت کنید و از تجربه یک آموزش حرفه‌ای بهره‌مند شوید. برنامه آموزشی آگاه بر اساس سال‌ها تجربه طراحی شده است و تمامی نیازهای فعالان بازار را پوشش می‌دهد. در هر کجای مسیر آموزش بورس که باشید، از مبتدی تا پیشرفته، آگاه برای شما کلاس‌های ویژه‌ای خواهد داشت. اگر به تازگی با بازار بورس آشنا شده‌اید، برای شروع کافی است به سایت بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه به آدرس bashgah.com/edu مراجعه و در یکی از کلاس‌های مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بورس ثبت نام کنید، در مسیر ارتقای دانش خود قدم بردارید و به توانمندی و آسایش مالی برسید.

منبع: فارس

کلیدواژه: بورس دانش مدرسه آموزش کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش پارس نیوز، حمید طریفی حسینی، درباره ثبت نام دانش آموزان ابتدایی اظهار داشت: ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است که این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی؛ پیش شرط ثبت‌نام پایه اول

طریفی حسینی یادآور شد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان به عنوان پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول است و از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش نوآموز بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست می‌کنم، نسبت به این امر اقدام کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ثبت‌نام اتباع نیز تابع ضوابط و مقررات خاص خود است که پس از ابلاغ شیوه نامه مربوطه ثبت‌نام آن‌ها آغاز خواهد شد.

طریفی حسینی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی منازل توضیح داد: نحوه محدوده بندی جغرافیایی مدارس در دستورالعمل ثبت‌نام به استان‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۴۱ آیین نامه اجرایی مدارس گفت: به منظور توزیع متوازن دانش آموزان، محدوده بندی جغرافیایی با اولویت ثبت‌نام دانش آموزان در نزدیکترین مدرسه به محل سکونت آنان لحاظ می‌شود و ثبت‌نام از دانش‌آموزانی که والدین آنان هر دو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، منعی ندارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ثبت‌نام موردی دانش آموزان ساکن در محدوده مدارس مرزی مناطق آموزش و پرورش به ویژه در کلانشهر‌ها با هماهنگی و نظارت ستاد‌های ثبت نام مناطق آموزشی همجوار امکان پذیر است.

وی درباره زمان ثبت‌نام و طرح سنجش سلامت دانش آموزان، یادآور شد: آموزش و پرورش تقویم اجرایی مرتبط با فعالیت مدرسه از جمله سنجش، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت و سفارش کتاب درسی و ثبت‌نام دانش آموزان را به عقب کشیده و ساماندهی این موارد باید تا مرداد انجام شود تا فرصت برنامه‌ریزی آموزشی به مدارس داده شود.

منبع : دانشجو

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس