Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: ملت و کشور متاثر از ناکارآمدی مدیریت اشرافی و غیر مردمی با چالش‌های جدی از جمله تنگناهای معیشتی دست به گریبان هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمود عباس زاده مشکینی نماینده مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 4 خرداد) قوه مقننه در تذکری شفاهی گفت: ملت و کشور متأثر از ناکارآمدی مدیریت اشرافی، غیربومی و برون‌گرا با چالش‌های جدی از جمله تنگناهای معیشتی دست به گریبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است برگزاری انتخابات با مشارکت بالا کشور را از این گردنه به سلامت عبور می‌دهد، مقام معظم رهبری از ماه‌ها قبل این ضرورت را تشخیص و به آن تأکید کرده‌اند.

وی در ادامه خطاب به قالیباف افزود:گذشته در چنین ایامی و در زمان انتخابات هیأت رئیسه مجلس به ما وعده دادید در راستای عدالت مدیریتی و توزیع منابع تدبیری کنید که چند مشکل محوری هر حوزه انتخابیه احصاء و حل آن در دستور کار کلیت مجلس قرار گیرد و نماینده به تنهایی درگیر پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود نشود. یکی از اهم مشکلات استان‌های کشور تمرکزگرایی به نفع مراکز استان است.

نماینده مشکین شهر در مجلس در همین راستا اضافه کرد: در استان‌هایی که اسم آن به نام مرکز استان شناخته می‌شود انگار مرکزنشینان این استان‌ها را به یک شهرستان می‌شناسند.

**کمبود آب شرب چالش جدی مردم خوزستان/انتقاد از قطعی برق در گرمای 50 درجه

سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس نیز در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم خوزستان در گرمای 50 درجه شاهد قطعی برق به ویژه در کلانشهرها هستند، لذا هر چه سریعتر به این بی نظمی ها خاتمه دهید.

وی در ادامه تذکر خود خطاب به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: حال که تکلیف شرکت شما در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده، درخصوص طرح فولادسازی اکسین اهواز که قرار بود برای رونق صنعت فولاد و اشتغال یک سال پیش در اهواز کلنگ زنی شود، هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهید.

نماینده اهواز در مجلس تصریح کرد: آقایان وزارت نیرو! وضعیت آب شرب استان دچار تنش جدی است و هنوز هم بسیاری از شهرها و روستاها مشکل آب شرب دارند و هنوز حقوق و مزایای کارکنان آبفا طی ماه های گذشته پرداخت نشده است. همچنین بصورت جدی به طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری توجه نشده و آب تخصیصی آن مشخص نشده است و باید مسئولان مربوطه بصورت جدی رسیدگی کنند.

حسینی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر صمت نیز گفت: ظاهراً وزیر صمت در برنامه های سفرهای خود یا خوزستان را به حساب نمی آورد که در برنامه سفرهایش قرار دهد یا خیال می کند مشکلی در صنعت، معدن و بازار وجود ندارد! وضعیت گرانی و عدم کنترل قیمت ها نیاز به کنترل جدی دارد.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده