Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مراسم کلنگ‌زنی ساخت بلوار آزادگان در روز آزادی خرمشهر در شهرستان بافق برگزار شد.

«سیدعلی نوروززاده» شهردار بافق در مراسم کلنگ‌زنی ساخت بلوار آزادگان ضمن گرامیداشت سوم خرداد به عنوان روز آزادی خرمشهر اظهار کرد: این بلوار در طرح جامع شهری در بیشتر نقاط ۴۵ متری است و دسترسی‌های متعددی را از مبداء تا مقصد برای شهروندان ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، دسترسی آسانتر به مراکز خدماتی و ورودی شهر به ویژه عبور و مرور ساکنان حاشیه بلوار آزادگان از دیگر مزایای این طرح به شمار می‌رود.

وی افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان عزیز، فضاهایی چون پیاده‌راه‌ها، مسیر دوچرخه سواری و پارکینگ در طول مسیر این بلوار پیش‌بینی شده است.

فرماندار بافق هم در این آیین از شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری تشکر کرد و با ابراز امیدواری از همکاری دستگاه‌های اجرایی و مالکان واقع در مسیر این بلوار تصریح کرد: سیمای بصری شهر از لحاظ عمران شهری و احداث معابر اصلی و فرعی تغییر چشمگیری کرده به طوری‌که در نگاه اول نظر هر بینده را به خود جلب می‌کند.

«سیدمهدی طلایی‌مقدم» در این زمینه تصریح کرد: در اصطلاح دوخت و نظم‌دهی اجرای طرح‌ها، متاثر از نگرش‌های اجتماعی، فرهنگ‌ها و نیاز جامعه امروزی بوده و همین تفاوت‌ها دارای تنوع بالایی است که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح‌های شهرداری در زمان مقرر انجام و بهره‌برداری شده است، گفت: در مجموع کارهای خوبی طی چندسال اخیر در سطح شهر با درایت مدیریت شهری و زیرمجموعه این نهاد انجام شده که بر هیچ فردی پوشیده نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق، مساحت تمام این پروژه را  ۱۱۴ هزار متر مربع است که در مرحله نخست، ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع با برآورد هزینه ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ خورشیدی ساخته، تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

برای اجرای کامل این بلوار هزینه ای افزون بر۱۲۶ میلیارد تومان پیش بینی شده که از محل منابع داخلی شهرداری تامین خواهد شد و با اجرای کامل این طرح، میدان معلم پس از گذر از خیابان‌های نورآباد، عباس آباد، سردار شهید شاهپورزاده به بلوار کشاورز متصل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداري بافق یزد بلوار آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم