Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در گفت و گو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کمک مومنانه این فدراسیون اظهار کرد: هفتمین مرحله کمک مومنانه را همزمان با جشن پیروزی خرمشهر در  سوم خرداد و هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در فدراسیون جانبازان و معلولین با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان و مدیران ورزشی کشور از جمله رئیس سازمان تربیت بدنی  بسیج ورزشکاران  امروز برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: خدا را شکر که به عنایت پروردگار این فرصت به ما داده شد تا در این هفته ارزشمند که هفته انفاق و ترویج فرهنگ جوانمردی است،   بخشی از مشکلات عزیزانی که در این شرایط سخت کرونایی آسیب‌هایی دیده‌اند را بتوانیم  حل کنیم.

 بیشتر بخوانید

اسبقیان: امیدواریم وزنه برداران ایران رکورد خود در مسابقات پارالمپیک را ارتقا دهند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان و معلولین وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم