Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نوراله‌زاده امروز در حاشیه افتتاح کارخانه داروسازی یاس کبود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته در حوزه روستایی بالغ‌ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم، اظهار کرد: این مبلغ، ۲۳ هزار طرح را شامل شده است و نزدیک به ۳۰ هزار فرصت شغلی را توسعه و ایجاد کرده است

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه گفت: اگر شرایط کشور برای مهار و مدیریت ویروس کرونا امکان پرداخت تسهیلات و را اندازی کارها وجود داشته باشد تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طبق برنامه‌ریزی مشخص‌شده پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم که نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: نزدیک به  هزار و ۲۰۰ طرح افتتاح‌ شده و برای ۵ هزار اشتغال‌زایی شده است.

نوراله‌زاده با اشاره به این که، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حجم تسهیلات پروژه گیاهان دارویی است، خاطرنشان کرد: شرکت داروسازی یاس کبود یکی از بهترین پروژه‌هایی است که در حوزه تولید داروهای گیاهی است که ۲ محصول خوب در این کارخانه تولید می‌شود.

تولید داروهای گیاهی منطبق با آخرین استانداردهای جهانی است

محمدمهدی صفاری‌نژاد، مدیر کارخانه شرکت تعاونی بانوان گل یاس کبود هم در گفت‌وگو با خبرنگار‌ فارس در کاشان اظهار کرد: در این مسیر با حمایت‌های معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و اداره کل تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تمهیدات لازم برای اخذ تسهیلات اشتغال روستایی از صندوق کارآفرین امید با شرایط ویژه فراهم شد و کارخانه داروسازی یاس کبود باهدف ایجاد اشتغال‌ برای بانوان تأسیس شد.

رئیس هیأت‌مدیره تعاونی گل یاس کبود با بیان این که این کارخانه جهت تولید داروهای گیاهی با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد تومان زمینه اشتغال بیش از ۲۰ نفر را فراهم کرده است، گفت: در طول مدت اجرای پروژه با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز سرمایه گزاری موردنیاز برای تکمیل و اجرای این پروژه افزایش فوق‌العاده‌ای داشت که به همت تعاونی انجمن داروسازان کاشان با تأمین ۴۰ درصد از سرمایه شرکت تیم اجرایی پروژه موفق به اجرای این طرح شد.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین ویژگی این شرکت ایجاد اشتغال پایدار برای حدود ۱۰۰ نفر به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم در منطقه و ارزش‌افزوده بالای طرح است و با با توجه به پتانسیل‌های ویژه منطقه کاشان در تولید داروهای گیاهی، منطبق با آخرین استانداردهای جهانی است.

صفاری‌نژاد با اشاره به این که ‌ با توجه به اهمیت داروهای گیاهی در بازار و پتانسیل‌های شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل و‌ شهرک صنعتی مالک اشتر روستای علی‌آباد می‌توانیم در حوزه داروهای گیاهی موفق‌ باشیم، افزود: کارخانه در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هزار مترمربع در شهرک صنعتی مالک اشتر در روستای علی‌آباد سفید شهر احداث‌شده است و زیربنای سالن‌ها تولید پشتیبانی و اداری حدود ۲ هزار مترمربع است، همچنین برای طرح توسعه سالنی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع پیش‌بینی‌شده است.

رئیس هیأت‌مدیره تعاونی گل یاس کبود با بیان این که در آینده تولید محصولات دارویی از قبیل کپسول ۱۲ و شربت دارویی ۱۴ نوع که اساساً پایه همه آن‌ها گیاهی است عرضه خواهیم کرد، تصریح کرد: طراحی کارخانه بر اساس ایجاد دو خط تولید فرآورده‌های دارویی در اشکال شربت و کپسول نرم (سافت ژل) انجام‌شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: تسهیلات کارآفرینی گیاهان دارویی کاشان میلیارد تومان تسهیلات تولید داروهای گیاهی یاس کبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی اماکن روستایی، مؤثرترین اقدام در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرهاست، گفت: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در سال‌جاری، ۱۱هزار و ۵۰۰ فقره است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، رضا خواجه‌ای، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه استان زنجان در زمینه تسهیلات مسکن روستایی در سال‌جاری ۱۱۵۰۰ فقره با اعتباری بالغ بر ۴,۰۲۵ میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: در حال حاضر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید که این جهش در سابقه بنیاد مسکن کم‌نظیر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه، متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند، افزود: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود، که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می‌شوند.

خواجه‌ای از پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مهاجرت معکوس ظرفیت و تقاضا برای ساخت‌وساز در روستاها را افزایش داده است و همین مساله باعث می‌شود تا همه ساله و طبق قانون ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کشور به متقاضیان پرداخت و هر سال نیز سقف آن افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به ترغیب و تشویق و لزوم همکاری اعضای شورای اسلامی، دهیاران و مشارکت روستاییان در انجام طرح‌های مقاوم‌سازی اماکن روستایی تصریح کرد: اهالی روستاهای استان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند و با اخذ تسهیلات بانکی برای سلامتی و حفظ جان و اموال خود و پیشگیری از هرگونه خسارات احتمالی خانه‌های خود را مقاوم‌سازی کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: سعی ما بر این است که با ادامه روند نوسازی اماکن مسکونی، زمینه‌ای را جهت فراهم ساختن فرصت برای روستاییان، ایجاد بالندگی و خودباوری در روستاها و ارائه تعریف جدید از روستاها به عنوان واحدی تولیدی و فرهنگی آماده کنیم و بنیاد مسکن نیز بر اساس این تکلیف در بخشی از رسالت خود فعالیت‌های خود را بیشتر معطوف به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته ادامه دهد.

کد خبر 751045

دیگر خبرها

  • تولید ادبیات کودک و نوجوان با مشکل روبروست
  • ایجاد یک میلیون ظرفیت تولید موتورهای فوق کم‌مصرف با ارائه تسهیلات ۸۰۰ میلیاردی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید