Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:04:27 GMT

معمار قهرمانی لیل و موناکو در راه رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۳۳۳۲

معمار قهرمانی لیل و موناکو در راه رئال مادرید

لوئیس کامپوس مدیر ورزشی باشگاه لیل فرانسه گزینه شماره یک رئال برای این پست محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در باشگاه رئال مادرید سال هاست که پست مدیریت ورزشی تعریف نشده و کار جذب و فروش بازیکنان را خوزه آنخل سانچس و یونی کالافات مشترکا برعهده دارند، ولی فلورنتینو پرز رئیس رئال قصد دارد از امسال برای باشگاه یک مدیر ورزشی استخدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه شماره یک رئال طبق ادعای مارکا لوئیس کامپوس است. هنوز در این مورد تصمیم گیری نهایی اتخاذ نشده ولی معمار قهرمانی لیل در فصل جاری لوشامپیونا و نیز کسی که زمانی در موناکو مدیر ورزشی بود و با حضور ستاره هایی چون کیلیان امباپه توانست یکی از عوامل قهرمانی این تیم در فصل 17-2016 لقب بگیرد، نزدیک تر از همیشه به رئال مادرید است.

 

 

 

 

او زمان حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید به مدت دو فصل مشاور مرد پرتغالی بود و فصل 13-2012 نیز به کادر فنی اضافه شد و در واقع با فضای باشگاه به خوبی آشناست.

کامپوس را مدیری وفادار، متعهد، سختگیر و بسیار متوقع می دانند. کسی که به کشف استعدادها و خریدهای موثر معروف است. کامپوس می تواند سالی 350هزار کیلومتر را در سراسر دنیا طی کند تا بازیکنان مدنظر خود را پیدا کند. او زمانی باعث انتقال فابینیو به رئال شد هرچند او هرگز نتوانست در این تیم بدرخشد ولی گذشت زمان ثابت کرد که مهره ای بسیار مفید بود که رئال قدرش را ندانست. در واقع با خروج کامپوس از رئال و رفتنش به موناکو، فابینیو هم به این باشگاه فرانسوی ملحق شد. او اکنون برای لیورپول ستاره ای بی جانشین است.

 

 

 

 

در موناکو ستاره هایی چون برناردو سیلوا، باکایوکو، لمار، مندی، کاریو، گلیک و جمرسون را کشف کرد و در لیل نیز رناتو سانچز، بنجامین آندره، جاناتان بامبا، تیاگو ژالو، ژوزه فونته، ایکونه، سوماره و بوراک ییلماز را به تیم اضافه کرد و با همین ها به سلطه چند ساله پی اس جی در لیگ فرانسه پایان داد.

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم رئال مادرید لیل موناکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم رئال مادرید لیل موناکو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید

 با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله ۴ هفته مانده تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ ۱۲۲ ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد ۹ برسد.

باشگاه بارسلونا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی خود قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت.

بارسلونا نوشت: تبریک به رئال مادرید بابت قهرمانیَ در لالیگا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد