Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتریش به دلیل شیوع گسترده ویروس هندی در انگلیس ممنوعیت سفرهای هوایی از این کشور را در دستور کار قرار داده و معاون کمیسیون اروپایی هم درباره شیوع مسائل روانی در جوامع در دوران پساکرونا هشدار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، انواع جهش یافته ویروس کرونا در اروپا همچنان در حال شیوع است و مقامات اروپایی برای مقابله با آن و پاندمی های آینده همچنان خود را تجهیز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف کمیسیون اروپایی برای واکسیناسیون 70 درصد بزرگسالان تا ماه جولای

جدیدترین اخبار کرونا از اروپا حاکی از آن است که اورزو لا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپایی اعلام کرد که تا یکشنبه آینده باید 170 میلیون اروپایی حداقل یک بار علیه کرونا واکسینه شوند. این شامل 46 درصد شهروندان بزرگسال اروپایی می شود. بر این اساس تا 30 ماه می حدود 300 میلیون دوز واکسن کرونا به اتحادیه اروپا تحویل داده می شود که از آن 245 میلیون دوز تزریق می شود.

فون در لاین این هدف را مد نظر قرار داده که تا ماه جولای حداقل 70 درصد بزرگسالان در اروپا اولین دوز از واکسن را دریافت کنند.

تزریق بیش از 45 میلیون دوز واکسن در آلمان

از شروع کمپین سراسری واکسیناسیون در آلمان بیش از 45 میلیون دوز واکسن تزریق شده است. بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان در روز دوشنبه حدود 287574 نفر واکسینه شدند که 158451 نفر آن ها کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند.

در مجموع حدود 40.4 درصد ( 33.6) میلیون از شهروندان آلمانی یک بار و 14.3 درصد ( 11.9 میلیون نفر ) هم هر دو دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

اتریش سفرها از انگلیس را ممنوع می کند

اتریش هم به دلیل شیوع گسترده ویروس هندی در انگلیس از اول ژوئن ممنوعیت سفرهای هوایی از انگلیس را در دستور کار قرار داده است. وزیر بهداشت اتریش اعلام کرد که این کشور از روز سه شنبه در لیست مناطق خطر با ویروس جهش یافته دولت اتریش قرار می گیرد. به این ترتیب سفرها از انگلیس به اتریش تنها به صورت محدود امکان پذیر خواهد بود. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تنها اتباع اتریشی و کسانی که در اتریش محل سکونت دارند می توانند از انگلیس به این کشور سفر کنند.

تشدید محدودیت های محلی در انگلیس به دلیل شیوع کرونای هندی

دولت انگلیس هم قواعد فاصله گذاری در برخی مناطق این کشور را به دلیل شیوع ویروس هندی و البته بدون اعلام عمومی تشدید می کند. دولت انگلیس در وب سایت خود از اهالی این بخش های انگلیس خواسته که در فضاهای بسته دیدار نکنند، محل زندگی خود را ترک نکنند و فاصله دو متری با دیگران را رعایت کنند. این لیست شامل مناطقی در شمال غربی ، مرکز انگلیس و همچنین مناطقی از لندن است. بیشترین آسیب از ویروس در منطقه بولتون در منچستر دیده شده است. در این منطقه در 7 روز گذشته به ازای هر 100 هزار نفر 450 مورد آلودگی به کرونا ثبت شده است. کارشناسان بر این عقیده اند که ویروس جهش یافته هندی بسیار سریع تر از ویروس انگلیسی گسترش می یابد.

حدود 2 هزار ابتلای روزانه در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای 1911 مورد ابتلای جدید به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داده که به این ترتیب نرخ مبتلایان در ازای هر 100 هزار نفر به 58.4 کاهش پیدا کرده است. 33 نفر هم در این مدت در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

مالت اولین کشور اروپایی با دستیابی به هدف مصونیت گله ای

وزارت بهداشت کشور مالت هم اعلام کرد که به عنوان اولین کشور اروپایی 70 درصد بزرگسالان خود را با حداقل یک دوز واکسن کرونا واکسینه کرده است. وزیر بهداشت این کشور روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: به این ترتیب کشور ما به مصونیت گله ای دست پیدا کرد. در این کشور با حدود 500 هزار سکنه تا به حال بیش از 475 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

درخواست شهروندان آلمانی برای بازگشت دانش آموزان به کلاس های حضوری

حدود دو سوم شهرودان آلمانی خواستار بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس حضوری با رعایت قواعد و محدودیت های کرونایی هستند.65.6 درصد شهروندان بر اساس نظر سنجی موسسه سیوی در هر صورت و یا بیشتر خواستار این مسئله هستند. تنها 24.7 درصد شهروندان در هر صورت و یا بیشتر مخالف این مسئله هستند.

کاهش بیش از حد انتظار بازده اقتصادی آلمان

بازده اقتصادی آلمان در اوایل سال جاری میلادی کمی بیشتر از آنچه انتظار می رفت کاهش پیدا کرد. اداره آمار آلمان روز سه شنبه خبر داد که تولید ناخالص ملی در این کشور در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی نسبت به سه ماهه قبل از آن حدود 1.8 درصد کاهش پیدا کرده است. در ابتدا کاهش بازده اقتصادی 1.7 درصدی برای این کشور در این دوره زمانی پیش بینی شده بود.

هشدار کمیسیون اروپایی درباره شیوع بیماری های روانی بعد از پایان دوران کرونا

"مارگرت وستاگر"، معاون رئیس کمیسیون اروپایی انتظار دارد که بعد از پایان بحران کرونا مسائل روانی در جامعه شیوع پیدا کند. وی در گفتگویی با روزنامه زودویچه سایتونگ اعلام کرد که عواقب دراز مدت این بحران نباید دست کم گرفته شود. وی درباره رنج بردن مردم از سندرم استرس بعد از پایان این بحران هشدار داد. وی تاکید کرد که این مسئله مهم است که ما با یکدیگر حساس برخورد کنیم.

بحران کرونا محور مذاکرات سران اروپایی در دومین روز نشست بروکسل

سران اتحادیه اروپا می خواهند در دومین روز نشست خود در بروکسل به مسئله بحران کرونا بپردازند. سران کشورهای اروپایی می خواهند با توجه به شیوع انواع جهش یافته ویروس کرونا همگان را به رعایت جوانب احتیاط فراخوانده و هم زمان برای رفع محدودیت های سفر در اتحادیه اروپا تصمیم گیری کنند.

درخواست آلمان برای تقویت مالی سازمان بهداشت جهانی

"ینز اشپاهن"، وزیر بهداشت آلمان هم خواستار تقویت مالی سازمان بهداشت جهانی شده و اعلام کرد که با تجهیزات فعلی سازمان بهداشت جهانی نمی تواند انتظارات موجود از جمله محافظت ازدنیا در برابر پاندمی های جدید را انجام دهد.

جدیدترین آمارهای کرونایی در کشورهای مهم اروپا

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه در عرض 24 ساعت 2,229نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 62 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در انگلیس هم در عرض 24 ساعت 2,439نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 3 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در ایتالیا هم در عرض 24 ساعت 2,490نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 110 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده‌اند

در اسپانیا هم در عرض 24 ساعت 3624 نفر به کرونا مبتلا شده و 31 نف هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست دادند

کرونا در اروپا|از هشدار آلمان درباره وقوع پاندمی‌های جدید تا سگ‌های کرونایابمقام اروپایی: بروکسل توان مقابله با بحران‌های غیرمترقبه را ندارد/ شکست اتحادیه اروپا در دوران کرونا

به این ترتیب بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در فرانسه 5,605,895نفر از آغاز شیوع کرونا به آن مبتلا شده‌اند و 108,658نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در انگلیس هم تاکنون 4,464,900نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 127,724نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 4,194,672 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 125,335نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که در اسپانیا هم تا به حال 3,647,520 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 79,711 نفر هم هم در اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

در آلمان هم تا به حال 3,659,990نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 88,039نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا نفر به کرونا مبتلا شده اند جدیدترین آمارها کمیسیون اروپایی اتحادیه اروپا عرض 24 ساعت دلیل شیوع میلیون دوز دوز واکسن جهش یافته تا به حال نفر هم بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟

منچستریونایتد، چلسی و نیوکاسل برای سهمیه لیگ اروپا رقابت می‌کنند

طرفداری | با بازی‌های هفته سی و ششم لیگ برتر، رقابت جالبی برای تصاحب سهمیه لیگ اروپا شکل گرفته است. 

رقابت برای کسب سهمیه لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا برای منچستریونایتد و چلسی، باشگاه‌هایی که هزینه‌های هنگفتی در نقل و انتقالات انجام داده‌اند، اتفاقی دور از انتظار محسوب می‌شود. با توجه به عملکرد نگران‌کننده دو تیم در داخل زمین، تبعید آن‌ها از سطح اول فوتبال اروپا منصفانه به نظر می‌رسد. هر دو باشگاه نیاز مبرمی به حضور در رقابت‌های اروپایی دارند. در دید اول، رقابت برای حضور در سطح دوم و سوم فوتبال اروپا ناامیدکننده است، اما آن‌ها می‌توانند با کسب سهمیه، قوانین سود و پایداری لیگ برتر را رعایت کنند. اتفاقی که موانع نقل و انتقلاتی را رفع خواهد کرد. 

در اولدترافورد، سر جیم رتکلیف به محض ورود به منچستریونایتد از اریک تن هاخ درخواست کرده بود تمامی تلاشش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد. منچستریونایتد نسبت به چلسی وضعیت بدتری دارد. آن‌ها خلاف رقیب لندنی خود درآمد چندانی از محل فروش بازیکن به دست نمی‌آورند و قعرنشینی در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان، زیان بزرگی به باشگاه وارد کرده است. در کنار چشم‌انداز فروش بازیکنانی مثل میسون گرینوود و کسب سود خالص، شیاطین سرخ قطعا به حضور در لیگ اروپا نیاز دارند. غیبت در رقابت‌های اروپایی قراردادهای اسپانسرینگ این باشگاه را تحت الشعاع قرار می‌دهد. در استمفوردبریج، تاد بولی از هفته‌ها پیش کانر گلگر را در لیست فروش قرار داده است. درآمد فروش بازیکن آکادمی در ارقام مالی به عنوان سود خالص ثبت می‌شود. اگر سناریوی فروش بازیکن انجام نگیرد، آبی‌ها باید در یکی از دو رقابت لیگ کنفرانس یا اروپا حاضر شوند. آن‌ها از مائوریسیو پوچتینو رتبه ششم را درخواست کرده‌اند. اوضاع در سنت جیمز پارک نیز مانند دو باشگاه بزرگ لیگ برتر است. نیوکاسل که به نوعی فصلش را زنده کرده است، شانس بسیار خوبی برای رسیدن به لیگ اروپا دارد. 

سهمیه لیگ قهرمانان لیگ برتر انگلیس

استون ویلا امروز در آمکس مقابل برایتون حرفی برای گفتن نداشت. آن‌ها در روزی که موقعیت چندانی ایجاد نکردند، در نهایت با شکست 1-0 مواجه شدند. استون ویلا در حال حاضر با 67 امتیاز از 36 بازی در رتبه چهارم قرار دارد. تاتنهام، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آن‌ها 4 شکست متوالی را تجربه می‌کند و یکی از 3 دیدار آینده‌اش را مقابل منچسترسیتی برگزار خواهد کرد. با توجه به اختلاف امتیاز دو تیم، در این لحظه شاگردان اونای امری شانس اصلی تصاحب سهمیه چهارم لیگ قهرمانان هستند. 

حضور سه تیم اول در لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است  بازی‌های باقی‌مانده استون ویلا (67 امتیاز): لیورپول (خانه)، کریستال پالاس (خارج از خانه) بازی‌های باقی‌مانده تاتنهام (60 امتیاز): برنلی (خانه)، منچسترسیتی (خانه)، شفیلدیونایتد (خارج از خانه) سهمیه لیگ اروپا و لیگ کنفرانس 

دو سهمیه لیگ اروپا برای لیگ برتر وجود دارد. تیم پنجم جدول و برنده اف‌ای کاپ راهی مسابقات سطح دوم اروپا می‌شوند. در صورتی که منچسترسیتی برنده جام حذفی نام بگیرد، این سهمیه به تیم ششم جدول خواهد رسید. اگر منچستریونایتد موفق به قهرمانی شود، آن‌ها فارغ از جایگاه‌شان در جدول، راهی مرحله گروهی لیگ اروپا می‌شوند و تیم ششم سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را دریافت می‌کند. 

وضعیت فعلی کورس سهمیه لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا 

با قهرمانی لیورپول در مسابقات لیگ کاپ، تیم ششم جدول سهمیه حضور در دور پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا را دارد. با این حال، اگر قهرمان اف‌ای کاپ از پیش سهمیه اروپایی داشته باشد (منچستریونایتدِ قهرمان در جایگاه ششم باشد)، فرصت حضور در لیگ کنفرانس به تیم هفتم تعلق می‌گیرد. در صورت قهرمانی منچستریونایتد در اف‌ای کاپ و پایان رساندن لیگ برتر خارج از 7 تیم برتر، تیم هفتم دیگر شانسی برای حضور در رقابت‌های اروپایی ندارد و سهمیه لیگ کفرانس به جایگاه ششم تعلق می‌گیرد. قهرمانی استون ویلا در لیگ کنفرانس تاثیری در سهمیه‌های لیگ برتر نخواهد داشت. 

بازی‌های آینده منچستریونایتد: کریستال پالاس (خارج از خانه)، آرسنال (خانه)، نیوکاسل (خانه)، برایتون (خارج از خانه) بازی‌های آینده چلسی: ناتینگهام فارست (خارج از خانه)، برایتون (خارج از خانه)، بورنموث (خانه) بازی‌های آینده نیوکاسل: برایتون (خانه)، منچستریونایتد (خارج از خانه)، برنتفورد (خارج از خانه)

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند