Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:01:09 GMT

دور پنجم مذاکرات وین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۵۳۱۴

دور پنجم مذاکرات وین آغاز شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سید عباس عراقچی» و «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام با یکدیگر دیدار کردند.  

معاون سیاسی وزارت امور خارجه پیش از این دیدار با هیات روسیه دیدار کرده بود.  

دور پنجم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره چگونگی اجرای کامل و موثر برجام امروز (سه‌شنبه) در شهر وین پایتخت اتریش آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره‌کننده ایران صبح امروز برای شرکت در پنجمین دور مذاکرات برجام، تهران را به مقصد وین ترک کرده بود.

برچسب‌ها برجام وین سید عباس عراقچی اتریش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام وین سید عباس عراقچی برجام وین سید عباس عراقچی اتریش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته‌ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک‌ترین تردیدی در این باره کرد.

کد خبر 6089273

دیگر خبرها

  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو