Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح سرد برای خودرو‌های عبوری در میدان الله شیراز ایجاد مزاحمت می‌کند، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: فرد مزاحم که با عکس العمل به موقع پلیس دچار ترس و وحشت شده بود با یک قبضه سلاح سرد جلو یک دستگاه موتورسیکلت را گرفته و راکب آن را گروگان می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: متهم با چاقو یی که در دست داشت ماموران را تهدید می‌کرد که قصد آسیب رساندن به فرد گروگان را دارد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه ماموران انتظامی شیراز سعی در آرام کردن متهم داشتند، گفت: وی بدون توجه به دستور پلیس قصد حمله به ماموران و سپس متواری شدن داشت که کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای وی را هدف قرارداده و او را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهم ۳۵ ساله سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام و حال وی رضایت بخش است، عنوان داشت: در این ماجرا به راکب موتورسیکلت هیچ صدمه‌ای وارد نشده است.

این مقام انتظامی به اراذل و اوباش هشدار داد که پلیس فارس با برهم زنندگان نظم و امنیت و هنجارشکنان برابر قانون برخورد جدی می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی درگیری و عربده کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان