Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:42:22 GMT

۱۱ هزار رای اولی قزوینی در انتخابات مشارکت دارند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۶۳۶۰

۱۱ هزار رای اولی قزوینی در انتخابات مشارکت دارند

گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۱۱ هزار دانش‌آموز رأی‌ اولی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر مشارکت دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی در همایش حضور دانش‌آموزان و محصلان رأی‌اولی‌ که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: 11 هزار دانش‌آموز رأی‌ اولی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت دارند که حضور آنها جلوه پررنگی به فضای انتخاباتی استان خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری همه دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اضافه کرد: برای آموزش نحوه حضور بر سر صندوق و رأی دادن محتواهای تصویری آموزشی آماده شده که از طریق شبکه شاد در اختیار دانش‌آموزان و محصلان رأی اولی قرار خواهد گرفت و معلمان و فرهنگیان ما هم اطلاعات لازم را در قالب کنفرانس‌های آزاد تصویری به دانش‌آموزان ارائه خواهند داد.

حبیبی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور حداکثری در انتخابات سرمایه اجتماعی و قدرت نرم نظام را افزایش می‌دهد، بنابراین معلمان و دانش‌آموزان ما باید به عنوان یک وظیفه دینی و ملی به انتخابات پیش رو نگاه کنند و اسیر نگاه‌های منفی‌گرایانه و ناامیدکننده رسانه‌های غربی و معاند نشوند تا در نهایت بتوانیم زمینه پیشرفت و تحول کشور را از طریق برگزاری انتخاباتی پرشور مهیا کنیم.

مقابله با شبهات انتخاباتی در جلسات بصیرت‌افزایی بسیج فرهنگیان

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به ضرورت انتخاب رئیس‌جمهور و نمایندگان اصلح در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در همین رابطه بسیج فرهنگیان به همراهی سازمان بسیج دانش‌آموزی سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی را با محوریت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در ایام تبلیغات برگزار می‌کند.

سرهنگ هادی بغدادی افزود: در این جلسات مبانی عقلی و شرعی شرکت در انتخابات و همچنین مقابله با شبهات انتخاباتی مطرح‌شده از سوی دشمنان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و به معلمان و فرهنگیان هم‌‌استانی در این حوزه آموزش‌های بصیرتی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای شهر و روستا 11 هزار دانش‌آموز از پایه‌های 11 و 12 مقطع متوسطه دوم مشارکت خواهند داشت، گفت: نظرسنجی‌های صورت‌گرفته از دانش‌آموزان این 2 مقطع تحصیلی نشان‌دهنده اشتیاق بالای آنها برای حضور در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری است.

تعیین تکلیف برنامه مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوریاصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کاری شورای عالی استان‌هارئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

اجرای سند تحول بنیادین آموزشی در بعد سیاسی

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه سیاست و سیاست‌ورزی گفت: مشارکت گسترده رای‌اولی‌های استان قزوین در انتخابات پیش رو نشانه‌ای از بلوغ و روحیه انقلابی متبلور شده دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم ماست که با حضور  فعال و پر از شور و نشاط خود به فضای انتخابات در استان قزوین گرما خواهد بخشید.

بغدادی اضافه کرد: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی تا روز انتخابات تلاش خواهند کرد که در جهت بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان و زمینه‌سازی برای حضور گسترده آنها در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات استانداری قزوین انتخابات استانداری قزوین انتخابات ریاست جمهوری بسیج فرهنگیان دوره انتخابات دانش آموزان استان قزوین شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: طرح نماد جزو طرح های خوب در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده شود

محمدمهدی اعلایی شنبه هشتم اردیبهشت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: همه مدیران استان باید در ایام هفته معلم برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در مدارس و جمع معلمان حضور پیدا کنند و تقسیم‌بندی لازم در این زمینه هرچه سریعتر صورت گیرد، معاونین استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در روز معلم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و از خدمات معلمان سراسر استان تجلیل کنند.

وی بیان کرد: زحمات و خدمات جامعه تعلیم و تربیت استان قزوین بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و اقدامات خوب مدیران و دست اندکاران این حوزه مورد تأیید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفت و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی این حجم از همدلی و همگرایی در حوزه موضوعات فرهنگی را قابل تقدیر بیان کرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: «طرح نماد» جزو طرح‌های خوب در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود و در این مسیر حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویانی که علاقه‌مندی و توانایی لازم را دارند هم استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: جریان‌های مردمی باید در حوزه صیانت از دانش‌آموزان به‌کارگیری شود و آموزش و پرورش باید با نگاهی باز از ظرفیت مساجد و مجموعه‌های فرهنگی استفاده کند تا بدین وسیله شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه باید با همگرایی و هم افزایی مشکلات را کاهش داد، تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان می تواند با شکل جدیدی فعالیت کند و علاوه بر حوزه‌های ماموریتی خود در حوزه‌های تربیتی هم خدمت‌رسانی کند و لازم است در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان انجمن‌های مختلفی تأسیس شود تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند.

اعلایی در پایان گفت: برگزاری اردو در افزایش روحیه و نشاط دانش آموزان بسیار مؤثر است و باید در این زمینه یک کار ویژه در استان صورت گیرد، البته استان همچنان منتظر نگاه مثبت وزارت آموزش و پرورش در موضوع اردوگاه «یانس‌آباد» است که امیدواریم هرچه سریعتر محقق شود و بتوانیم این مجموعه را به یک مجموعه اردویی فاخر در سطح کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی