Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@13:40:15 GMT

کف زنی با تصادف ساختگی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۷۰۰۰

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای قاپ زن و کشف ۱۵ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این سارق با ایجاد تصادف ساختگی و در یک فرصت مناسب گردن‌بند یا تلفن همراه مال باختگان را سرقت می‌کرده است.

به گزارش میزان، قاسم دستخال افزود: به دنبال گزارش و تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گردن‌بند طلا به روش تصادف ساختگی در خیابان ظفر، ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در محل حاضر شدند و گزارشی در این خصوص تنظیم و تحویل شاکی شد و پرونده برای ادامه رسیدگی تخصصی برابر دستور قضایی به پایگاه سوم آگاهی ارسال و به تیم مبارزه با سرقت به عنف پایگاه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاکی گفت که سارقان دو نفر بودند و با یک دستگاه موتورسیکلت به تصادف ساختگی با خودروی وی اقدام کرده اند. به محض این که راننده، شیشه خودرو را پایین کشیده، ترک نشین عقب موتورسیکلت اقدام به سرقت گردن‌بند طلای وی به ارزش ۳۳ میلیون تومان کرده است و هر دو نفر از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با توجه به وصول تعدادی پرونده سرقت به عنف به این شیوه و شگرد به صورت تصادف ساختگی، دستگیری سارقان با جدیت تمام در دستور کار تیم مبارزه با سرقت به عنف این پایگاه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرونده‌ها مشخص شد خودروی یکی از شکات در زمان سرقت دارای دوربین مداربسته بوده که تصاویر سارقان در زمان سرقت احصا و با بررسی همزمان شیوه و شگرد سرقت‌های انجام گرفته در محل‌های دیگر، کارآگاهان موفق شدند سرنخ‌هایی به دست آورند که جمع بندی سرنخ‌های موجود هویت یکی از سارقان را که اشکان نام داشت، برملا کرد.

دستخال ادامه داد: مخفیگاه اشکان که سابقه ۱۵ فقره قاپ زنی و دیگر سرقت‌ها را داشت، در خیابان خاوران شناسایی و با دریافت دستور قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و پس از بازجویی، به بزه انتسابی و بیش از 10 فقره سرقت با همدستی فردی به نام وحید با این شیوه و شگرد اعتراف کرد. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: نتایج به دست آمده به اطلاع مقام قضایی رسید.

متهم با قرار صادر شده از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر شکات و دستگیری دیگر متهم پرونده در اختیار این یگان قرار گرفت و با دعوت از مال باختگان تا کنون پنج نفر از شکات به صورت مستند با ارائه عکس و فیلم از سارقان شناسایی شده اند و اقدامات برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه شورای نگهبان قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کف زنی تصادف ساختگی دزدی انتخابات 1400 غزه شورای نگهبان قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصادف ساختگی پلیس آگاهی پایگاه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند