Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال گذشته علیرغم اینکه کلاس‌ها به صورت غیر حضوری و مجازی بود و توقع این بود که درخواستی برای نقل و انتقال و مهمانی نداشته باشیم ولی نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشتیم .

به گزارش ایسنا، دوازدهمین جلسه کمیته نظارت بر میهمانی و انتقال دانشجویان در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان  با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان حوزه‌های ستادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه در خصوص مفاد شیوه نامه میهمانی و انتقال دانشجویان بحث و گفتگو شد.

دکتر انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان دانشگاهی که زیست محور است و دانشجویان آن شبانه روزی هستند و باید به صورت شبانه روزی در پردیس ها مستقر شوند اظهار کرد:  فلسفه تربیت معلم به شبانه روزی بودن آن است تا دانشجویان بتوانند در کنار تحصیل ، علم آموزی و کسب فضائل اخلاقی و  صلاحیت‌های حرفه‌ای و شایستگی‌های مورد نیاز را کسب نمایند.

وی ادامه داد: فضاهای دانشگاهی به عنوان فضاهایی در نظر گرفته شد که دانشجویان بتوانند با آرامش در آن قرار بگیرند و احساس دلتنگی نکنند و در آن فضا فعالیت های آموزشی و تربیتیشان را دنبال کنند.

دکتر انصاری راد با بیان اینکه دانشجویان پس از پایان دوره شیوع بیماری کرونا و حضور در فضای دانشگاه متوجه برخی از تغییرات خواهند شد افزود: از اینکه در شرایط کرونایی فضاهای دانشگاه در ۸۰ درصد استانها ارتقاء پیدا کرده و افزایش اعتبارات مربوط به تملک و تجهیزات و تعمیرات چندین برابر شد بسیار خرسندیم و باید گفت کرونا در کنار تمام تهدیدهایی که داشت توانستیم بخشی از آن را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان،‌در ادامه جلسه دکتر حیدری مدیرکل برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: در سال گذشته علیرغم اینکه کلاس‌ها به صورت غیر حضوری و مجازی بود و توقع این بود که درخواستی برای نقل و انتقال و مهمانی نداشته باشیم ولی نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشتیم .

دکتر حیدری ادامه داد:  در این خصوص کمترین اعتراض را در سال گذشته داشتیم . سال تحصیلی آینده به جهت آمار ۹۰ هزارنفری دانشجومعلم یکی از پرمشغله ترین سال های آموزشی، خدمات دانشجویی و مالی و اداری خواهد بود.

دکتر حیدری با بیان اینکه دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه نقل و انتقال  در شورای تخصصی دانشجویی به تصویب رسیده است افزود: این شیوه نامه یک ساله بوده و انتظار می رود پس از لحاظ نمودن پیشنهادهای همکاران حاضر در جلسه و اصلاح و پرداختن به برخی از موضوعاتی که امروز بیان می شود در مراجع بالادستی به تصویب برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان نقل و انتقال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که همزمان با سراسر کشور در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان با اعلام حمایت خود از خیزش دانشجویان غرب انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع ذبیح الله کاوه رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هجوم پلیس آمریکا به دانشگاه اقدامی بی سابقه که با شعارهای دروغین و مردم فریب جوامع غربی که داد از آزادیخواهی می‌زدند تفاوتی بسیار داشته و نشانه‌ای بر دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

وی افزود: اقدام به دستگیری اساتید و دانشجویان و هجوم بردن آنان به محیط آموزشی خلاف تمامی قوانین آموزشی در جهان است و آمریکا با این کار بار دیگر نشان داد که در حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود، امروز همه جهانیان نظاره گر گسترش آرمان‌های انقلاب به تمام نقاط جهان هستند و بی شک صبح پیروزی نزدیک است.

در ادامه احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و رئیس بسیج اساتید استان بیان داشت: اتفاقاتی که امروزه در دانشگاه‌های غرب در حال رخ دادن است دارای یک ظاهر و یک باطن متفاوت می‌باشد ظاهر آن همان چیزی است که همه متوجه اند اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به نسل کشی مردم غزه و بلکه دیگر نقاط جهان توسط صهیونیست‌ها که با حمایت کشورهای غربی در حال انجام است اعتراض می‌کنند اما باطن قضیه این است که یک رخنه فرهنگی در غرب آن هم با همه ادعایی که غرب در مورد فرهنگ خود دارد در آن رخداده است.

بسیج افزود: علی رغم همه تهاجم فرهنگی و سیطره‌ای که جهان غرب در اختیار دارد کسانی در جهان هستند که فطرت پاکی دارند و نیازمند زمینه‌ای هستند تا متوجه شوند که اسرائیل و کشورهای غربی چه اعمالی انجام می‌دهند و قطعاً به تدریج نیروها و دل‌های بیشتری به سوی حق رهسپار خواهند شد همانطور که قرآن مجید می‌فرماید در آستانه ظهور میان جبهه حق و باطل صفی کشیده می‌شود و جبهه حق و باطل راه خود را مشخص می‌کنند.

کد خبر 6091514

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان