Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@03:17:05 GMT

عذرخواهی از علی لاریجانی بخاطر یک تهمت عجیب

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۷۸۴۸

 باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی که اخیرا داشته می گوید: آیت‌الله یزدی در یکی از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام خبری را درباره مذاکره علی لاریجانی با وزیر خارجه انگلیس خواندند که آقای آملی لاریجانی همانجا گفتند من به عنوان رئیس مجمع این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم.

باهنر در گفتگو با خبر فوری ادامه می دهد: در همان جلسه آقای لاریجانی هم حضور داشت و در واکنش به بیانیه ای که قرائت شد گفت: در دو سه سال گذشته با هیچ مقام انگلیسی ملاقات نداشتم و اینطور هم نیست که من بتوانم ملاقاتی کنم و نظام متوجه آن نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرحال من رئیس مجلس هستم و شخص معمولی نیستم که بتوانم راحت بدون متوجه شدن نظام با کسی دیدار کنم

آقای آملی حفاظت مجمع را همانجا مامور کردند تا مساله پیگیری شود، بعد از مدتی آن دستگاه که تولیدکننده خبر بود عذرخواهی کرد و البته مرحوم آقای یزدی هم سادگی کرده بودند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد یزدی در خانه اش

به گزارش تابناک، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر  مرگ  مشکوک فردی در یکی از محلات قدیمی شهر  یزد  بلافاصله ماموران پلیس و بازپرس ویژه  قتل در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با بررسی های لازم و اعلام  پزشکی قانونی  مبنی بر خفگی و قتل مرد ۵۷ ساله یزدی در منزلش؛ کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان یزد شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کارآگاهان پلیس با کار فنی و اطلاعاتی گسترده، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم ۴۳ ساله یزدی در بازجویی های انجام شده پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات شخصی بیان کرد و تحویل دادسرا شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و سپاهان باید عذرخواهی کنند
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!